پیام سپاهان
فرماندار شهرستان شهرضا:
نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرضا است
يکشنبه 29 دي 1398 - 18:28:09
پیام سپاهان - شهرضا - فرماندار شهرستان شهرضا گفت: نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرضا است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ناصر اسدی در جلسه برنامه ریزی خدمات سفر نوروز شهرستان ظهر روز یکشنبه در فرمانداری اظهار داشت: شهرضا در مسیر شاهراه شمال-جنوب کشور این شهرستان را دارای موقعیت حساسی کرده است و مسافران زیادی از این شهر عبور می کند.
وی تصریح کرد: معرفی و شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ها از اولویت های کاری ادارات در شهرستان در این ایام است.
فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: وجود امامزاده شاهرضا (ع)، مزار سردار بزرگ خیبر شید حاج محمد ابراهیم همت، مساجد تاریخی با قدمت هزاران سال و بازار تاریخی با 9 (نه) قرن سابقه که هنوز هم دارای رونق است نیاز به توجه ویژه دارد.
اسدی تاکید کرد: عید نوروز بهترین فرصت برای معرفی آثار تاریخی و اماکن گردشگری شهرضا به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
وی بیان داشت: شهرستان از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده و معرفی این ظرفیت ها در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و فرهنگی می تواند جایگاه و رتبه شهرستان را در عرصه های مختلف بالا ببرد.
فرماندار شهرضا گفت: فروش صنایع دستی، سفال و سرامیک در شهرستان شهرضا نسبت به سال گذشته باید بیشتر شود.
اسدی با اشاره به رسالت سنگین رسانه ها در جامعه خواستار معرفی این شهرستان و پتانسیل این شهر با برنامه های متنوع شد.
وی تصریح کرد: در بخش پشتیبانی مواردی از جمله اسکان مسافران، غذا، امنیت در حوزه حمل و نقل، بهداشت و درمان و برنامه‌های فرهنگی دارای اهمیت بوده تا جایی که می‌توان گفت با ارایه صحیح برنامه‌های این بخش، در بخش نخست یعنی گردشگری نیز می‌توانیم موفق عمل کنیم.
فرماندار شهرضا این شهرستان از لحاظ کیفیت خدمات به مسافران همیشه جز رتبه های برتر و از لحاظ تعداد مسافران رتبه بالایی در استان را کسب کرده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123195/نوروز-بهترین-فرصت-برای-معرفی-ظرفیت‌های-گردشگری-شهرضا-است
بستن   چاپ