پیام سپاهان
امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی اندیشکده دانشگاه اصفهان و اتاق بازرگانی
يکشنبه 29 دي 1398 - 14:57:37
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تفاهم‌نامه پیشنهادی راه‌اندازی اندیشکده دانشگاه و اتاق بازرگانی در راستای همکاری‌های علمی، پژوهشی، کاربردی و کارآفرینی، میان دانشگاه اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان امضا شد.

این تفاهم نامه به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی، کاربردی و آموزشی و باهدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین در حوزه‌های علم و فناوری، صنایع، معادن و کشاورزی استان، منعقد و امضا شد. این تفاهم‌نامه در 6 ماده و 3 تبصره و در دو نسخه امضا شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، برخی سرفصل های شرح خدمات قابل‌ ارائه از سوی طرفین در این تفاهم نامه شامل؛ آموزش و توانمندسازی دانشجویان متناسب با نیازمندی‌های فعالان اقتصادی، هماهنگی دوره‌های آموزشی، سرفصل‌های درسی و شیوه‌نامه اجرایی ارائه‌شده به دانشجویان با نیاز فعالان اقتصادی از طریق مشورت مستقیم با صنایع، هماهنگی عقد قرارداد دانشجویان با اعضای اتاق بازرگانی به‌شرط تعهد پس از فراغت از تحصیل، راه‌اندازی اندیشکده مطالعات کاربردی، طراحی راهکارهای شناسایی و تولید نیازهای اتاق برای طراحی موضوعات و مسأله‌های اندیشکده، انجام مطالعات اقتصادی دانشگاه متناسب با نیازمندی‌های اعضای اتاق، تأمین مدرس برای دوره‌های آینده‌پژوهی متناسب با نیازهای کمیسیون‌های اتاق بازرگانی و بنگاه‌های اقتصادی و ... است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123175/امضای-تفاهم‌نامه-راه‌اندازی-اندیشکده-دانشگاه-اصفهان-و-اتاق-بازرگانی
بستن   چاپ