پیام سپاهان
22 کامیون اقلام اهدایی اصفهان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شد
شنبه 28 دي 1398 - 22:25:09
پیام سپاهان - کاشان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و لزوم سرعت‌بخشی به فرستادن کمک‌ها گفت: 22 کامیون شامل کمک‌های اهدایی مردم این استان تاکنون به مناطق سیل‌زده فرستاده شده است.

منصور شیشه‌فروش عصر شنبه در جمع خبرنگاران آران‌وبیدگل تشریح کرد: این کمک‌های اهدایی شامل آب معدنی، پتو، مواد غذایی، مواد شوینده و پوشاک است که با همکاری جامعه ورزشی، بسیج، هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده فرستاده شد.
وی اضافه کرد: سری سوم کمک‌های اهدایی مردم اصفهان نیز پس فردا به استان‌های سیل‌زده ارسال خواهد شد و در این راستا تیم‌های ارزیاب هم در حال بررسی نیازمندی‌های افراد آسیب دیده از سیل است تا بر اساس اولویت‌ها و نیازها کمک‌ها جمع‌آوری و فرستاده شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به اعزام سه اکیپ امدادی از این استان به مناطق سیل‌زده هم اشاره کرد و گفت: شهرداری اصفهان هم 12 دستگاه انواع خودروهای امدادی، آب‌رسان و آبکش همراه با غواص و تیم ستاد سیل به مناطق آسیب دیده اعزام کرده است که اقدام‌هایی در راستای کنترل سیل و خارج کردن آب از منازل و معابر را انجام می‌دهند.
مردم استان اصفهان می‌توانند کمک‌های نقدی را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #54*112* یا با شماره حساب 5263636353 هلال احمر سیستان نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) به نام سیل‌زدگان پرداخت کنند.
همچنین مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک و پتوی نو، اقلام غذایی تاریخ‌دار و کنسرو شده، لوازم شوینده، گرمایشی و بهداشتی و آب معدنی را به شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
بارندگی‌های سیل‌آسا از 20 تا 22 دی‌ماه در نیمه جنوبی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان، به بروز سیل و قطع شدن راه ارتباطی بسیاری از روستاهای این استان منجر شده است.
برچسب‌ها
سیستان و بلوچستان مدیریت بحران کمک های مردمی اصفهان سیل

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123090/22-کامیون-اقلام-اهدایی-اصفهان-به-سیل‌زدگان-سیستان-و-بلوچستان-ارسال-شد
بستن   چاپ