پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
دشمن اهداف خود را با جنگ رسانه ای پیش می برد
شنبه 28 دي 1398 - 15:13:56
پیام سپاهان - اردستان-امام جمعه اردستان گفت: دشمن با حربه های مختلف اهداف خود را با جنگ رسانه ای پیش می برد که همه وظیفه دارند در این جنگ دفاع خوبی از خود و کشورشان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری صبح شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان اظهار داشت: با استناد به آیه شریفه قرآن در توصیف افراد برجسته خداوند رسالت تبلیغ را به عهده این افراد قرار داده است.
وی افزود: در دوران فعلی ابزار تبلیغ در دست دشمنان است و بنگاه های تبلیغی 90 درصد بودجه ها را صرف تبلیغ و 10 درصد را فقط به مصرف تولید کارهای خود اختصاص می دهند.
امام جمعه اردستان با اشاره به این موضوع که تبلیغ وظیفه همه است و مقابله با ضد تبلیغ دشمن هم باید انجام شود، گفت: همه به نوعی وظیفه مسئولیت امر تبلیغ را در اختیار دارند.
حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: دشمن با حربه های مختلف اهداف خود را با جنگ رسانه پیش می برد که همه وظیفه دارند در این جنگ دفاع خوبی از خود و کشورشان داشته باشند.
امام جمعه اردستان تصریح کرد: در شورای هماهنگی یک نفر پرچم دار است اما باید همه در آن مشارکت داشته باشند و مردم در فراخوانی حضور دارند که نقش تبلیغ فراموش نشده باشد.
وی همچنین از نبود پلاکارد، دست نوشته و تصاویر مختلف تبلیغی در راهپیمایی بعد از نمازجمعه اردستان انتقاد کرد و افزود: می طلبد تا مسئولان امر در این خصوص پیش بینی های مختلفی را در هر چه بهتر برگزار شدن اینگونه مراسمها داشته باشند.
مردم اردستان در کلیه مراسمها حضوری چشمگیر دارند
حمید رضا تاملی در ادامه این جلسه اظهار داشت: با توجه به فضای دیانت و انقلابی گری که در مردم اردستان وجود دارد مردم در تمام مراسمها و یوم الله ها حضوری چشمگیری دارند.
وی افزود: با تمام فضاسازی های دشمن مبنی بر عدم حضور مردم در راهپیمایی ها اما شاهد بودیم مردم اردستان در مراسمهای روز قدس و 22 بهمن گذشته افزایش حضور داشته و حضوری پر رنگ را از خود به جای گذاشته اند.
فرماندار اردستان گفت: برگزاری مراسم کنگره سرداران و 320 شهید اردستان نمونه هایی از حضور آگاهانه مردم اردستان در اینگونه مراسمها بوده و در پای اعتقادات و ارزشهای خود محکم ایستاده اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123060/دشمن-اهداف-خود-را-با-جنگ-رسانه-ای-پیش-می-برد
بستن   چاپ