پیام سپاهان
محمدی راد:
امیدوارم هواداران سپاهان با حضورشان، سالن 25 آبان را گرم کنند
شنبه 28 دي 1398 - 15:13:50
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: تیم مریوان هفت بازی در لیگ کرده است و سعی کرده ایم بازیکنان این تیم را به خوبی شناسایی کنیم.

رحمان محمدی راد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: درشروع تعطیلات، استراحتی یک هفته ای داشتیم و چند بازیکن ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند. با دیگر بازیکنان تمرینات را شروع کردیم و اکنون 2 هفته است که کنار یکدیگر تمرین می کنیم و خود را برای ادامه لیگ آماده کرده ایم.
وی در رابطه با تیم مریوان، افزود: این تیم هفت بازی کرده است و سعی کرده ایم بازیکنان آن را بشناسیم و بازی خوبی برابر تیم مریوان ارائه دهیم.
محمدی راد در ارتباط با آماده شدن سالن 25 آبان برای میزبانی سپاهان در ادامه لیگ، ادامه داد: باید از مدیرعامل باشگاه و مسئولان که کمک کردند این سالن در اختیار تیم والیبال برای مسابقه قرار گیرد تشکر کنم. هر روز به کیفیت این سالن اضافه می شود، چراکه از بهترین سالن های والیبال با گنجایش کافی است.
سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: 25 آبان یکی از سالن های استاندارد است که کمتر در ایران شاهد چنین سالن هایی هستیم و امیدوارم تماشاگران با حضور خود، این سالن را گرم کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123057/امیدوارم-هواداران-سپاهان-با-حضورشان،-سالن-25-آبان-را-گرم-کنند
بستن   چاپ