پیام سپاهان
با اشاره به بیانات اخیر رهبری؛
نکویی: تنها راه مقابله با استکبار جهانی مبارزه عملی است
شنبه 28 دي 1398 - 15:13:37
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: استکبار جهانی با نظام اسلامی مخالف است و با تمام نیروهای آزادی‌خواه منطقه و کشورهای آزاده در حال مبارزه است و دلیل اصلی این رفتار، این است که آمریکا و متحدانش قصد دارند به منافع خود برسند.

علی نکویی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری را تمام مردم قبول و به آن اعتقاد دارند. در گذشته هم ایشان به کرات این صحبت‌ها را کرده بودند و برای همگان این سخنان مهم و ارزشمند است. استکبار جهانی با نظام اسلامی مخالف است و با تمام نیروهای آزادی‌خواه منطقه و کشورهای آزاده در حال مبارزه است و دلیل اصلی این رفتار این است که آمریکا و متحدانش قصد دارند به منافع خود برسند و اگر دولت یا مردمی حافظ منافع او باشند با آن‌ها کنار می‌آید و اگر حافظ این منافع نباشند با آن‌ها مقابله می‌کند.
وی افزود: برای زیاده‌خواهی استکبار دو راه وجود دارد. یک راه تسلیم است و راه بعدی مبارزه. کشورهایی که تسلیم استکبار شدند به عاقبت بدی دچار شدند. تنها راه مؤثر در برابر استکبار جهانی مبارزه عملی است نه شعاری . از طرفی هم باید راه‌های نفوذ استکبار در اذهان مردم را بست و با کسانی که قصد دارند ذهنیت مردم نسبت به انقلاب را مخدوش کنند، مقابله کرد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: متأسفانه شعارهایمان را می‌دهیم و یک گروه هم وارد صحنه می‌شوند و مبارزه هم می‌کنند، منتها راه‌های نفوذی برای دشمن باز می‌ماند. برخی از تنگ نظری‌ها در داخل نیز سبب از بین رفتن زحمات می‌شود.
نکویی تصریح کرد: کسانی که در پستی هستند باید به قانون عمل و به مردم خدمت کنند تا وحدت در جامعه حفظ شود. اگر بخواهیم در جامعه وحدت باشد باید قدر بسیاری از نیروهای انقلاب را بدانیم تا بهانه دست دشمن ندهیم که علیه ما تبلیغ کند. این تبلیغ ضد وحدت است و حضور پرشور مردم در انتخابات یکی از راه‌های حفظ وحدت در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: رهبری هم در سخنان شان اشاره کردند «که اگر کسی مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کند خیانت کرده است». خیلی‌ها دانسته یا ندانسته در چنین مسیری در حال حرکت هستند. ضرورت برخورد با ریشه‌های این جریان ضروری است و گرنه برخورد با یک جوانی که از روی احساسات سخنی را می‌گوید درست نیست و مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره کرده اند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123055/نکویی--تنها-راه-مقابله-با-استکبار-جهانی-مبارزه-عملی-است
بستن   چاپ