پیام سپاهان
باند دزدی از اماکن خصوصی در کاشان متلاشی شد
شنبه 28 دي 1398 - 15:13:06
پیام سپاهان - کاشان- سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری اعضای باند دزدی از مکان‌های خصوصی در این شهرستان با کشف 53 فقره جرم خبر داد.

سرهنگ علی قربانی روز شنبه در این زمینه گفت: به دنبال وقوع چندین فقره دزدی از خانه‌های نیمه‌ساز و باغ‌های حاشیه‌ای شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کاشان قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که دزدها با شناسایی این مکان‌ها و اطمینان از خالی بودن آنها، اقدام به دزدی اموال می‌کردند.
وی افزود: ماموران کلانتری 13 علوی کاشان با انجام اقدام‌های پلیسی، موفق به شناسایی سه نفر شدند که با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان بیان کرد: متهمان ابتدا منکر هر گونه دزدی بودند اما پس از روبه‌رو شدن با مدارک و مستندات، تا کنون نسبت به 49 فقره دزدی از خانه‌های نیمه‌ساز و چهار مورد دزدی سیم برق اعتراف کرده‌اند.
وی با اشاره به کشف مقدار زیادی لوازم منزل در مخفیگاه آنها اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
قربانی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: در کنار به‌کارگیری نگهبان‌های مطمئن و قابل اعتماد در مکان‌های خصوصی، باغ‌های حاشیه شهر و خانه‌های نیمه‌ساز را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و هرگونه موضوع مشکوک را با سامانه 110 پلیس در میان بگذارند.
بر اساس آمارها، کشف دزدی‌ در شهرستان کاشان پنج درصد در 6 ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.
دزدی با شاخص 6 درصد، پنجمین جایگاه را در اولویت وقوع جرایم در کاشان دارد.
شهرستان 365 هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
برچسب‌ها
سرقت فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان کاشان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/123044/باند-دزدی-از-اماکن-خصوصی-در-کاشان-متلاشی-شد
بستن   چاپ