پیام سپاهان
امام جمعه شهرضا:
مردم ایران قدرشناس حافظان امنیت کشور هستند
جمعه 27 دي 1398 - 16:20:28
پیام سپاهان - شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: مردم ایران قدرشناس زحمات و تلاش حافظان امنیت کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نعمت‌اله صالح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرضا اظهار داشت: تقوای الهی و تزکیه نفس به رستگاری انسان می انجامد، تزکیه به معنای رشد کردن انسان در همه زمینه ها است.
وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهل مجاهدت در راه رضای خدا بود ابراز داشت: وقتی انسان رستگار شود مقام وی را فقط خداوند متعال می تواند بخرد.
امام جمعه شهرضا گفت: سردار سلیمانی همه چیز را رها کرد و لحظه لحظه عمر خود را برای رضای خدا مجاهدت کرد و حضور مردم در تشیع او بار دیگر دنیا و دشمن را شگفت زده کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالح اخلاص را خصوصیت اصلی سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی دانست و بیان داشت: هیچ عکسی از سردار در پشت میز تا حالا کسی ندیده او همیشه در میدان نبرد و در حال خدمت رسانی به مردم و خانواده شهدا بود.
تمام فعالیت های سردار شهید سلیمانی بر محور ولایت بود
وی تمام فعالیت های سردار شهید سلیمانی را بر محور ولایت عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه اخلاص را باید از او آموخت.
امام جمعه شهرضا ضمن عرض تسلیت شهادت نواب صفوی گفت: او در مقابل طاغوت ایستاد و شهادت را به جان خرید برای امنیت و آرامش امروز کشور بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالح تاکید کرد: هفته های گذشته برای ملت ما و جامعه اسلامی یک روز تاریخی ارزشمند بود که مردم با حضور پرشکوه خود در تشیع سردار خود آن را به وجود آوردند.
وی تصریح کرد: دی ماه امسال نقطه عطف تاریخ انقلاب شد و شهادت این سردار این رستاخیزی جدید را برای انقلاب به وجود آورد.
انتقام سخت به زودی با خروج نیروهای آمریکایی از منطقه محقق می شود
امام جمعه شهرضا سیلی که سپاه به آمریکا زد برای ملت ما قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: انتقام سخت به زودی با خروج نیروهای آمریکایی از منطقه انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالح اظهار داشت: حادثه تلخ جان باختن عزیزان در تشیع سردار سلیمانی و سقوط هوا پیمای اوکراین قلب همه را داغدار کرد.
شهادت سردار سلیمانی بار دیگر انقلاب ما را زنده کرد
وی تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی با برنامه انجام شد اما دشمن باز هم با حضور مردم شکست خورد و نقشه های او نقش بر آب شد.
امام جمعه شهرضا گفت: شهادت سردار بار دیگر انقلاب ما را زنده کرد خون او موجب اتحاد بین ملت ایران و امت اسلامی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالح با بیان اینکه حاجی زاده این حادثه تلخ را با صداقت اعلام کرد و عذرخواهی کرد گفت: این موضوع یک الگو برای مدیران است تا زمانی که اشتباه می کنند با صداقت عذر خواهی کنند.
دشمن میخواست رستاخیز مردم در تشیع سردار را به کام ملت تلخ کند
وی ابراز داشت: دشمن میخواست رستاخیز مردم در تشیع سردار را به کام ملت تلخ کند، امروز مدارکی هست نشان می دهد آمریکا در زدن هواپیمایی اوکراینی دخیل بوده و سیستم را دچار مشکل کرده که باید تحقیقات لازم انجام شود و به مردم گزارش داده شود.
امام جمعه شهرضا گفت: آمریکا جنایتکار و صهیونیست بیشترین بودجه را برای نیروهای نظامی می گذارند اما دولت و مجلس ما نسبت به کاهش بودجه دفاعی اقدام کردند که باید این روند اصلاح شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالح با اشاره به اینکه اولین کار دشمن برقرای تجمع هایی بود که یک عده حداقلی توهین به ارزش های نظام و انقلاب با شعار های خود کردند، بیان داشت: مردم باید بیدار باشند؛ دشمن شناسی امروز برای ما ضروری است وقتی سفیر انگلیس در تجمع ها می گیرند معلوم می شود چه کسی پشت این تجمعات اندک است؛ خواست مردم اخراج این سفیر از ایران است.
سفارت انگلیس در طول این سالها در ایران غیر توطیه کاری نکرده است
وی با بیان اینکه سفارت انگلیس در طول این سالها در ایران غیر توطیه کاری نکرده است، تصریح کرد: اگر سپاه نبود ایران نبود سپاه در این 40 سال هر جا ملت نیاز به کمک داشته سیل و زلزله برای خدمت به مردم و امنیت مردم ایران پیش قدم بوده و هست.
امام جمعه شهرضا نادیده گرفتن خدمات سپاه را تبلیغات دشمن دانست و گفت: سردار حاجی زاده نسخه دوم شهید طهرانی و مغز فضایی و موشکی ایران است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122974/مردم-ایران-قدرشناس-حافظان-امنیت-کشور-هستند
بستن   چاپ