پیام سپاهان
تجدید میثاق مردم ولایتمدار شهرضا با رهبری و آرمان‌های انقلاب
جمعه 27 دي 1398 - 16:20:26
پیام سپاهان - شهرضا - مردم شهر سردار بزرگ خیبر شهید محمد ابراهیم همت بعد از نماز جمعه این هفته در راهپیمایی حمایت از آرمان انقلاب اسلامی و همچنین سپاه پاسداران از سیاست‌های آمریکا اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، امروز بار دیگر مردم شهرضا با خروشی انقلابی نشان دادند که آماده نبرد با استکبار جهانی هستند؛ استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل که دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که منطقه خاورمیانه جایگاهشان نیست و تصمیمات مردم کشورهای مسلمان منطقه باید به دست خودشان گرفته شود.
راهپیمایی اعلام انزجار از سیاست‌های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه و جهان و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و شهیدان انقلاب و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در شهرضا باشکوه برگزار شد.
مردم شهرضا کوچک و بزرگ، پیر و جوان پس از نماز جمعه در خیابان اصلی شهر ضمن برپایی راهپیمایی پرشور، از سیاست‌های تروریستی آمریکا در جهان و منطقه ابراز انزجار کردند.
حضور پرشور جوانان انقلابی در راهپیمایی
مردم شهرضا با حمل شعارنوشته‌هایی از تمثال شهید سپهبد سلیمانی، یاد سردار دل‌ها و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مردم شهر سردار خیبر با شعارهای من یک سپاهی‌ام، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی، از دسیسه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.
شعار مردم شهرضا پس از نماز جمعه در حالی طنین‌انداز شد که حضور پرشور جوانان، طلاب و روحانیان، کسبه، دانشجویان و دانشگاهیان، بسیجیان و نیروهای مسلح، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و … از نکات قابل‌توجه این راهپیمایی بود؛ آمریکایی که نشان داده با اعمال تروریستی خود عامل ناآرامی‌ها در منطقه است ناآرامی‌هایی که در دهه‌های اخیر، خون هزاران بی‌گناه را بر زمین ریخته است.
در این مراسم همچنین چادرهای هلال احمر، کمیته امداد و سپاه پاسداران برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با استقبال مردم رو به رو شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122972/تجدید-میثاق-مردم-ولایتمدار-شهرضا-با-رهبری-و-آرمان‌های-انقلاب
بستن   چاپ