پیام سپاهان
امام جمعه گلپایگان:
ملت ایران اصلی‌ترین پشتیبان نیروهای نظامی کشور است
جمعه 27 دي 1398 - 16:20:26
پیام سپاهان - گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: ملت ایران اصلی‌ترین پشتیبان نیروهای نظامی کشور است و مردم و مسئولان اجازه توهین به نیروهای نظامی کشور را به دشمنان نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه‌های این هفته گلپایگان اظهار داشت: موشک باران پایگاه‌های آمریکا و تشییع جنازه سردار سلیمانی از روزهای یوم الله کشور است.
وی گفت: سپاه پاسداران با شجاعت مسئولیت سقوط هواپیما را پذیرفت، اما این حادثه به بازخوانی و مطالعات دقیق و عمیق نیاز دارد.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: اعتراض و تجمعات غیر قانونی در تهران و برخی از استان‌های کشور با مدیریت ضد انقلاب کینه توز به خصوص انگلیس شکل گرفت زیرا شعار تجمع کنندگان علیه ساختارهای قانونی نظام بود.
وی افزود: دشمن از فرصت‌های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کند، مردم و دانشجویان باید هوشیار باشند و فریب این اقدامات را نخورند.
کرامتی گفت: بیش از 40 سال که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح حفاظت آسمان ایران را برعهده دارند، دشمن در رسیدن به نیات پلید خود ناکام خواهند ماند چراکه مردم و مسئولان اجازه سو استفاده علیه نیروهای نظامی را نمی دهند.
وی تأکید کرد: سفیر انگلیس حضور غیر قانونی و رفتار غیر دیپلماتیک داشته است و باید از ایران اخراج شود.
امام جمعه گلپایگان با ابراز تأسف از موضع گیری‌های در خصوص احراز صلاحیت‌ها، گفت: کاندیداها به دنبال رد صلاحیت خود نباید شکاف ایجاد کنند بلکه اگر از دیدگاه آنها در روند احراز صلاحیت‌ها اجحافی شکل گرفته باید از راه قانونی اعتراض کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122971/ملت-ایران-اصلی‌ترین-پشتیبان-نیروهای-نظامی-کشور-است
بستن   چاپ