پیام سپاهان
مهر گزارش می دهد؛
خروش نصف جهان در حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی
جمعه 27 دي 1398 - 16:20:25
پیام سپاهان - اصفهان – مردم شهیدپرور و ولایت مدار اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، همگام با سرتاسر کشور در حمایت از سپاه و اقتدار ایران اسلامی به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر ، مردم شهیدپرور، انقلابی، مومن و ولایت‌مدار اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، همگام با سرتاسر کشور در حمایت از سپاه و اقتدار ایران اسلامی به راهپیمایی پرداختند.
نصف جهانی ها با خروش انقلابی خود در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و مطیع امر رهبریم با آرمانهای شهدا، انقلاب و نظام تجدید بیعت کردند.
اصفهانی ها با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون «آمریکا را زیرپا خواهیم نهاد»، «مرگ بر آمریکای جنایتکار» و «منطقه باید از لوث وجود آمریکا پاک شود»، نفرت خود را از آمریکای جنایتکار ابراز داشته و بر وحدت همه جانبه مردم در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.
مردم اصفهان با در دست داشتن تصاویر و پلاکاردهایی در حمایت از راه سردار شهید سرلشکر سلیمانی مبنی بر اینکه «سری به نیزه بلند است تا نشان بدهد که درس کرب و بلا بی گمان مذاکره نیست» و «لال شود زبانی که بعد از سردار سلیمانی دم از مذاکره بزند» و شعارهایی در این ارتباط نفرت خود را از مذاکره ذلیلانه با دشمنان ابراز و اعلام کردند که راه مقاومتی که سردار سلیمانی در جهان بنا نهاد تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

مردم اصفهان با حضور پرشکوه در نماز جمعه این هفته اصفهان و راهپیمایی با شکوه پس از آن به جهانیان اعلام کردند که هیچ توطئه و نقشه ای، وحدت بی بدیل ایران اسلامی در دفاع از ارزشهای انقلابی را کمرنگ نخواهد نکرد.
مردم نصف جهان در این راهپیمایی با شکوه، با شعارهای مختلف بر عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و پایداری در راه ولایت فقیه تا آخرین قطره خون خود تاکید کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122970/خروش-نصف-جهان-در-حمایت-از-اقتدار-و-صلابت-ایران-اسلامی
بستن   چاپ