پیام سپاهان
راهپیمایی مقاومت علیه آمریکا
برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در شهرهای مختلف اصفهان
جمعه 27 دي 1398 - 16:20:00
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امروز جمعه، بیست و هفتم دی بعد از اقامه نمازجمعه در اصفهان و شهرهای مختلف آن، راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مردم اصفهان، در اقدامی انقلابی در حمایت از مقام معظم رهبری و نیروهای نظامی از محل نماز جمعه تا چهار راه فرایبورگ، انزجار خود علیه فتنه گران را فریاد زدند.
به گزارش ایسنا، پس از اتمام نماز جمعه این هفته اصفهان، نمازگزاران بر اساس برنامه از پیش تعیین شده که توسط رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی شده بود، جهت اعلام حمایت خود از نظام، نیروهای امنیتی و اقدام شجاعانه سپاه در حمله موشکی به پایگاه های آمریکا در عراق از محل برگزاری نماز جمعه تا چهار راه فرایبورگ راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران استانی و همچنین نیروهای نظامی سپاه، ارتش و بسیج برگزار شد و شعارهای «مرگ‌بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آمریکا» محور شعارهای مردم اصفهان در این راهپیمایی بود.
راهپیمایی مردم گلپایگان بعد از نماز جمعه
نمازگزاران گلپایگانی بعد از برپایی نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در راستای دفاع از انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت فقیه، بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، تکریم شهدای سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه پاسداران انقلابی اسلامی، راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد، جمعی از نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران حمایت کردند و با شعار های خود اقدامات اخیر آمریکا را محکوم کردند.
افراد حاضر با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته های مختلفی به چشم می خورد، شعار «سپاه ما طوفنده چون شهاب است/ بازوی پرتوان انقلاب است»، «ارتش ما غرش طوفان بود /حافظ امنیت ایران بود»، «دشمن ما ظالم و رو سیاه است/ باعث اقتدار ما سپاه است»، «ما حامی ارتش قهرمانیم/ در سنگر دین خدا می مانیم» و «ارتشی و سپاهی/ یک لشکر الهی» را سر دادند.
برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت در اردستان
همزمان با سراسر کشور مردم اردستان، پس از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده در راهپیمایی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور، هرگونه اقدام ساختارشکنانه را محکوم کردند.
مراسم راهپیمایی در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا، پشتیبانی از مولفه های قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح ارزشی به ویژه سپاه مقتدر، پس از اقامه نمازجمعه از روبروی مسجد موسی بن جعفر به سمت بلوار آتش نشانی اردستان برگزار شد.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، مسئولان ارشد شهرستان و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت داشتند.
راهپیمایان در این مراسم با شعارهای «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «حافظ خون شهدا سپاه است» و «سپاه و ارتش ما /یاران ملت ما» از دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.
همچنین در پایان این مراسم شرکت کنندگان با قرائت قطعنامه ای بر تداوم حمایت از نیروهای مسلح کشور از جمله سپاه و حرکت در مسیر شهید سردار سلیمانی تاکید کردند.
در دیگر شهرهای اردستان همچون زواره، مهاباد و بخش برزاوند نیز راهپیمایی برگزار شد.
خروش مردم انقلابی و نمازگزاران شاهین‌شهر
نمازگزاران شاهین‌شهر پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی از مصلی به سمت سه راه فردوسی حمایت خود از سپاه پاسداران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند.
نمازگزاران شاهین شهر با حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود از این دو رژیم استکباری را نشان داده و ملت ایران را از معترضین در اعتراضات دو هفته گذشته برائت دادند.
همچنین با سر دادن شعار «دشمنان ایران هم رو سیاهند/ ملت ایران همگی سپاهند» و «ما همه سرباز توئیم خامنه ای/ گوش به فرمان توئیم خامنه ای» با رهبر معظم انقلاب میثاق بستند و حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران را به گوش جهانیان رساندند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122968/برگزاری-راهپیمایی-حمایت-از-اقتدار-نظام-در-شهرهای-مختلف-اصفهان
بستن   چاپ