پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
حمله موشکی به «عین الاسد» باعث وحشت و ترس مقامات آمریکایی شد
جمعه 27 دي 1398 - 15:31:44
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان گفت: حمله ایران به پایگاه عین الاسد باعث وحشت و ترس مقامات آمریکایی به خصوص رئیس جمهور آن کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به حوادث دو هفته اخیر، اظهار داشت: شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار باعث انقلابی جدید در میان آزادیخواهان سراسر دنیا شد.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم مسلمان ایران و عراق در تشییع پیکر مطهر شهدای جبهه مقاومت ابراز داشت: حمله جنایتکارانه آمریکا و شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس چهره زشت و منافق گونه آمریکا و استکبار جهانی را بیش از پیش هویدا کرد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه حمله ایران به پایگاه عین الاسد یک عملیات بی نظیر در حمله به مواضع آمریکایی بعد از جنگ جهانی دوم بود، تصریح کرد: این حمله باعث شد که هیمنه پوشالی آمریکا در هم شکند.
لکنت زبان رئیس جمهور آمریکا بعد از حمله به عین الاسد
وی با اشاره به اینکه بعد از این جمله مقامات آمریکایی به خصوص رئیس جمهور این کشور دچار وحشت و ترس شدند، خاطرنشان کرد: همین ترس باعث شد که به گفته مقامات آمریکایی ترامپ در سخنرانی خود بیش از 50 بار دچار لکنت زبان شود.
آیت الله نمازی با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی باعث شد که شیرینی حمله به «عین الاسد» در کام ملت ایران تلخ شود، اذعان داشت: لازم است اقدامات لازم برای جلوگیری از رخداد چنین حوادثی انجام شود.
کمک و یاری به هموطنان سیل زده سیستان واجب و ضروریست
وی با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان بیان داشت: کمک و یاری به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان از طرف مردم و مسئولین واجب و ضروری است و بر این مبنا از شهروندان کاشانی می خواهیم تمام تلاش خود را برای کم کردن سختی و محنت هموطنان سیستانی انجام دهند.
امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش دشمن و استکبار جهانی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات خبر داد و افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مجلس باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
وی تاکید کرد: مسئولین و مدیران شهری و مجریان انتخاباتی لازم است تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی با حضور شکوهمند مردم فراهم کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122963/حمله-موشکی-به-«عین-الاسد»-باعث-وحشت-و-ترس-مقامات-آمریکایی-شد
بستن   چاپ