پیام سپاهان
امام جمعه بویین میاندشت:
دشمنان از عزم و اراده ملت ایران در هراس دایمی هستند
جمعه 27 دي 1398 - 15:31:43
پیام سپاهان - بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه دشمن از عزم و اراده ملت هراس دارد، گفت: کاندیداها با رد صلاحیت خود به سمت دوقطبی سازی جامعه حرکت نکنند زیرا بازنده میدان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: هر چه حرکت انقلاب به سمت جلوتر پیش برود امتحانات الهی سخت‌تر می‌شود بنابراین رعایت تقوا باید پیشه کرد.
وی با بیان اینکه اگر تقرب به خدا مورد توجه انسان قرار گیرد در امتحانات الهی پیروز میدان خواهیم شد، گفت: نگذارید دشمن نفوذ پیدا کند، ایران اسلامی مملو از جوانان شیردل است و باید از سردار حاجی زاده قدردانی کرد.
شهادت سردار سلیمانی تمام مردم منطقه خاورمیانه را متأثر کرد
امام جمعه بویین میاندشت گفت: شهادت سردار سلیمانی تمام مردم منطقه خاورمیانه را متأثر کرد، این شهید والامقام پس از جنگ تحمیلی با همان روحیه شهادت طلبی جنگ به میدان مبارزه با داعش آمد.
وی گفت: دشمن از عزم و اراده ملت ایران هراس دارد، مردم از سقوط هواپیمای اوکراینی متأثر شدند اما اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری شور و اشتیاق و وحدت و انسجام مردم را دوچندان کرد.
حجت الاسلام عسکری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها با رد صلاحیت خود به سمت دوقطبی سازی جامعه حرکت نکنند زیرا بازنده میدان خواهند شد، رد صلاحیت مختص تمام احزاب است.
وی افزود: پیشبرد دولت در جهت اهداف نظام نیاز به مجلسی همگام با دولت دارد، مجلس زیر بنای تشکیل دولت است.
مطالبه مردم و مسئولان اخراج آمریکا از منطقه خاورمیانه است
امام جمعه بویین میاندشت بیان اینکه مطالبه مردم و مسئولان اخراج آمریکا از منطقه خاورمیانه است، افزود: ما ادعای سربازی امام زمان عج الله را داریم و با اخراج آمریکا از منطقه این ادعا را ثابت خواهیم کرد.
وی افزود: سیر تحولاتی عظیم در منطقه و جهان را شاهد هستیم و نباید از این حرکت عقب بمانیم، حرکت به سمت و سوی نابودی استکبار پیش می‌رود، آمادگی لازم در رکاب امام زمان عج الله جنگیدن را باید به کار بندیم، شکست آمریکا اتحاد و همدلی ملت‌ها است.
حجت الاسلام عسکری با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی، گفت: روحیه استکبار ستیزی در وجودش نواب صفوی بود و به دنبال شهادتش موجی از تحول در جهان ایجاد شد تا سرانجام به سقوط نظام طاغوت منجر شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122962/دشمنان-از-عزم-و-اراده-ملت-ایران-در-هراس-دایمی-هستند
بستن   چاپ