پیام سپاهان
امام جمعه مشهد اردهال:
ایده معیشت یاجنگ حاصل اتاق فکر آمریکایی‌ها برای تسلط به ایران است
جمعه 27 دي 1398 - 15:31:42
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه مشهداردهال کاشان گفت: ایده معیشت یا جنگ حاصل اتاق فکر آمریکا و جبهه استکبار برای تسلط به ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال که در بارگاه منور حضرت علی ابن باقر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی یک شخصیت بزرگ، شجاع و مخلص بود که تمام عمر خود را برای خدمت به مردم و اسلام صرف کرد.
وی با اشاره به وحدت و انسجام ایجاد شده در بین ملت ایران و عراق بعد از شهادت سردار سلیمانی ابراز داشت: آمریکا و استکبار جهانی با ترور شهید سلیمانی قصد داشت در منطقه آشوب و اغتشاش ایجاد کند که راه به جایی نبرد.
شهید سلیمانی کاخ آرزوهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود کرد
امام جمعه مشهد اردهال پول‌های سعودی، طراحی صهیونیستی و اجرای آمریکایی را مهمترین اجزا تشکیل دهنده ترور شهید سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: مهمترین علت انجام این عملیات جنایتکارانه این بود که سردار شهید قاسم سلیمانی کاخ آرزوهای آمریکا و صهیونیست را نابود کرده بود.
وی با بیان اینکه آمریکا برای تسلط در منطقه خاورمیانه بیش از هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرده بود، خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا و استکبار جهانی با صرف این همه هزینه در منطقه نتوانستند اهداف خود را دنبال کنند مجبور به انجام به یک جنایت و اقدام احمقانه در ترور فرمانده جهانی مقاومت شهید سردار سلیمانی شدند.
داعش سودای اشغال ایران را در سر داشت
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با اشاره به اینکه آمریکا داعش را برای ایجاد ناامنی در منطقه ایجاد کرد، تاکید کرد: در نقشه های به دست آمده از این گروهک تروریستی مناطقی از ایران برای اقلیم حکمرانی خود تعریف کرده بودند که این نشان می‌دهد آنها رویای تسلط بر ایران را نیز در سر داشتند.
وی خلق داعش در منطقه توسط آمریکا را برای حفظ امنیت و موجودیت رژیم صهیونیستی دانست و اذعان داشت: البته آمریکا و استکبار جهانی هنوز هم برای پیاده سازی نقشه ها و دسیسه های خود در منطقه مایوس نشده اند.
امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با تبعیت از فرامین رهبری باعث شد که تمام توطئه های آمریکایی صهیونیستی در منطقه بی اثر شود، بیان داشت: مهمترین هدف و ایده ای که در حال حاضر آن‌ها دارند ناامن جلوه دادن کشورهای منطقه به‌خصوص ایران اسلامی است.
وی افزود: آمریکا برای تسلط در منطقه چهار اقدام مختل کردن امنیت و آسایش مردم و کشور ایران، ترساندن و خالی کردن دل مردم سوریه، از بین بردن وحدت مردم عراق و بی پناه کردن مردم یمن را دنبال می کند.
آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ایجاد ناامنی روانی در جامعه است
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی با اشاره به اقدامات آمریکا برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: بعد از اینکه آمریکایی با فتنه و اغتشاش نتوانستند امنیت و آسایش مردم را از بین ببرند در داخل مختل کردن امنیت روانی مردم ایران هستند.
وی طرح ایده معیشت یا جنگ را نمونه ای از توطئه اتاق فکر روسای جنایتکار آمریکا و استکبار جهانی برای درهم‌شکستن مقاومت مردم ایران دانست و ابراز داشت: آمریکا می خواهد با شکستن مقاومت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کشور مسلط شود و به فضل الهی در اجرای این نقشه باز هم فرجامی جز شکست ندارند.
امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اینکه آمریکا و ترامپ برای پیروزی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در آن کشور می‌خواهد ایران را پای مذاکره بنشاند، بیان داشت: آمریکا و جبهه استکبار هیچ علاقه ای برای حفظ منافع ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و به همین دلیل نباید فریب توطئه های آنان را خورد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122961/ایده-معیشت-یاجنگ-حاصل-اتاق-فکر-آمریکایی‌ها-برای-تسلط-به-ایران-است
بستن   چاپ