پیام سپاهان
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان:
اگر به هندبال بانوان توجه شود، در آسیا حرف برای گفتن داریم
جمعه 27 دي 1398 - 15:31:34
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: باید توجه خاصی به هندبال بانوان شود تا بتوانیم در مسابقات آسیایی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

فاطمه محمدخانی پس از شکست تیمش مقابل رقیب صدر جدولی خود به ایسنا گفت:
بازی امروز بازی سختی بود زیرا حریف بازیکنان ملی در اختیار دارد که چندین سال باهم کار کرده و هماهنگ شده اند.تیم اشتاد سازه تیم پرقدرت و پرمهره ای است که با مربی ملی و بااخلاق هدایت می شود.
وی با بیان عملکرد مثبت تیمش در نیمه دوم گفت: تیم ما تیم جوانی است.در نیمه نخست جو بازی و بازیکنان خوش نام تیم مقابل، بر عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود اما در نیمه دوم توانستند خوب بازی کرده و از بازی بچه ها در این نیمه راضی هستم.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان اضافه کرد: یکی از بازیکنان خوب ما در بازی قبل مصدوم شد و جای خالی او امروز در این بازی مشخص بود.
محمدخانی با ابراز خرسندی از میانگین سنی تیم های شرکت کننده در لیگ دوازدهم افزود: تیم هایی که در این دوره لیگ شرکت کرده اند تیم های نسل جوان هستند. به جز 3 تیم که از پیشکسوتان هندبال بهره می برند، تمام مربیان لیگ امسال از کادر جوان هستند و این یعنی آینده خوبی برای هندبال بانوان ایران پیش رو است.
وی درباره بازی آینده خود برابر تیم رده دومی تاسیسات دریایی نیز خاطرنشان کرد: بازی اول با تیم تاسیسات در نیم فصل اول را با تساوی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در بازی بعدی امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در پایان داوری را خوب ارزیابی کرد و گفت: کادر داوری مثل همیشه خوب سوت زدند. از خبرنگاران تشکر می کنم که با پوشش خبری بازی ها، باعث توجه به ورزش بانوان می شوند.
انتهای خبر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122959/اگر-به-هندبال-بانوان-توجه-شود،-در-آسیا-حرف-برای-گفتن-داریم
بستن   چاپ