پیام سپاهان
مردم اصفهان در حمایت از اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی کردند
جمعه 27 دي 1398 - 15:30:53
پیام سپاهان - اصفهان - مردم اصفهان بعد از نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته، در حمایت از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای هواپیمای اوکراینی راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه اصفهان، بعد از نماز جمعه از مصلای امام خمینی (ره) تا چهار راه "فرایبورگ" این شهر برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی و پلاکارهایی حاوی مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و نیز دستنوشته‌هایی در همدردی با خانواده‌های شهدای پرواز اوکراینی در دست داشتند.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، نصرمن‌الله و فتح قریب - مرگ بر آمریکای مردم فریب، دشمن ما آمریکاست - سپاه در قلب ماست، سپاه ما ولایی است- توان او الهی است، ایثارگر و آزاده - سردار حاجی زاده، ترامپ ورشکسته- سپاه نمیشه خسته و ای رهبر آزاده- آماده،ایم آماده در زُمره شعارهای راهپیمایان بود.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در قطعنامه پایانی خود ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای پرواز تهران - کیف، از اقتدار نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی حمایت کردند.
همچنین در این قطعنامه با اشاره به اقدامات و شعارهای ساختارشکنانه برخی آشوبگران و همچنین حضور سفیر انگلیس در این تجمعات خواستار برخورد مناسب قوه قضاییه با ساختارشکنان و دستگاه دیپلماسی با سفیر انگلیس شدند.
در قطعنامه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی همچنین ضمن ابراز حمایت از قدرت مقاومت اعلام شده است که مردم ایران اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب تا پای جان آماده فداکاری هستند.
نظیر این راهپیمایی پس از مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز برگزار شده است.
پس از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به‌دست آمریکای جنایتکار، سپاه پاسداران پایگاه عین‌الاسد آمریکا را در عراق با موشک مورد هدف قرار داد که در همان شب هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به کشور اوکراین نیز که از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، به اشتباه مورد هدف پدافند ایران قرار گرفت که از همان شب رسانه‌های غربی هجمه سنگینی را علیه نیروهای مسلح ایران آغاز کردند.
برچسب‌ها
سقوط هواپیما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان نماز جمعه راهپیمایی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122955/مردم-اصفهان-در-حمایت-از-اقتدار-نظام-اسلامی-راهپیمایی-کردند
بستن   چاپ