پیام سپاهان
در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال بانوان؛
برتری مدعیان رده دوم و سوم جدول در روز توقف خراسان و نامی نو
جمعه 27 دي 1398 - 14:41:31
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با توقف تیم های مدعی هیئت خراسان رضوی صدرنشین و نامی نو پیگیری شد.

در چار چوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور امروز (جمعه- 27 دی ماه) 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد.
نامی نو اصفهان در رده پنجم جدول قرار دارد و تلاش می کند با قرار گفتن در بین 4 تیم بالانشین خود را به پلی آف برساند، در تهران و در دیداری حساس میهمان تیم سایپا بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.
به گزارش ایسنا، شاگردان چین سری که در این بازی 2 بر صفر از حریف قدر خود عقب بودند توانستند در 14 ثانیه با پایان بازی یکی از گل های خورده را جبران کنند. بازیکنان هر دو تیم در این دیدار سخت و نفس گیر موقعیت های زیادی را نیز از دست دادند.
در اصفهان تیم قعرنشین هیئت فوتبال اصفهان میزبان تیم رده سومی ملی حفاری اهواز بود که در پایان با نتیجه پرگل 9بر صفر تن به شکست داد.
در دیگر بازی های این هفته مس رفسنجان با نتیجه 4 بر صفر رهیاب گستر تهران را شکست داد و با 49 امتیاز صدرنشین شد.
شهروند ساری در مشهد دست به کار بزرگی زد و مقابل تیم صدرنشین هیئت خراسان رضوی با نتیجه پنج بر پنج به تساوی رسید تا صدرنشین را به رده سوم جدول سقوط دهد.
پویندگان فجر شیراز در خانه 4 بر2 پالایش نفت آبادان را شکست داد، دختران کویر مس کرمان نیز در خانه در دیداری پرگل و دو رقمی 13 بر2 از سد پارس آرا شیراز گذشتند.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته بیست و یکم تیم های مس رفسنجان، ملی حفاری، هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا و نامی نو رده های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند و تیم های شهروند ساری و هیئت فوتبال شهرستان اصفهان نیز در قعر جدول قرار دارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122953/برتری-مدعیان-رده-دوم-و-سوم-جدول-در-روز-توقف-خراسان-و-نامی-نو
بستن   چاپ