پیام سپاهان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد:
راهپیمایی مردم کاشان در حمایت از مولفه های قدرت نظام و سپاه
جمعه 27 دي 1398 - 00:17:42
پیام سپاهان - کاشان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان از راهپیمایی مردم کاشان در حمایت از مولفه های قدرت نظام و سپاه خبر داد.

غلامعلی عبدالرحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه دشمن و استکبار جهانی فتنه انگیزی و دشمنی خود را هیچوقت پایان نمی دهد، اظهار داشت: مهمترین راه مقابله این این فتنه ها بصیرت و دشمن شناسی مردم با استفاده از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به فتنه و آشوب های دشمن و استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون ابراز داشت: تمام این دسیسه ها برای شکستن مقاومت مردم ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار و مزدوران مرتجع منطقه ای آن تمام سعی و تلاش خود را برای از بین بردن قدرت منطقه ای ایران به کار بسته اند، تصریح کرد: یکی از مولفه های قدرت ایران سپاه و نیروی هوافضای آن است که در حادثه سقوط هواپیمای اکراینی تمام تلاش خود را برای تضعیف آن به کار بردند که تمام سعی و تلاش آنها منجر به شکست شد.
وی با اشاره به بصیرت مردم در خاموش کردن این فتنه ها افزود: مردم بابصیرت کاشان همانند دیگر هموطنان کشورمان فردا جمعه 27 آبانماه در حمایت از مولفه های قدرت و اقتدار و صلابت نظام و سپاه پاسداران و نیروی هوافضای سپاه بعد از نماز جمعه راهپیمایی می کنند.
عبدالرحیمی تکریم شهدای سانحه هوایی را از دیگر اهداف راهپیمایی روز جمعه برشمرد و خاطرنشان کرد: اعلام نفرت و انزجار از آمریکای جنایتکار به دلیل اعمال و رفتارهای خبیث و دور از انسانیت نیز از جمله اهداف این راهپیمایی است که بعد از نماز وحدت بخش جمعه در مصلای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122921/راهپیمایی-مردم-کاشان-در-حمایت-از-مولفه-های-قدرت-نظام-و-سپاه
بستن   چاپ