پیام سپاهان
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان:
تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر است
جمعه 27 دي 1398 - 00:17:38
پیام سپاهان - اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهانتحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر دانست و گفت: اگر مبارزه با فساد نباشد عدالتی تحقق پیدا نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصفهانی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای عدالت از مهمترین اصول دستگاه قضا است، اظهار داشت: تحقق عدالت اجتماعی یکی از مهمترین برنامه های آیت الله رئیسی است که با ابلاغ آن با شدت به دنبال آن هستیم.
وی تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد را لازم و ملزوم همدیگر دانست و ابراز داشت: اگر مبارزه با فساد نباشد عدالتی تحقق پیدا نمی کند.
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه مبارزه دستگاه قضا با فساد چه درونی و چه بیرونی به تعبیر رهبر معظم انقلاب بدون ملاحظه است، تصریح کرد: دستگاه قضا برای مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی ندارد.
کاهش اطاله دادرسی با استقرار چهار شعبه تجدید نظر در شهرستان کاشان
وی استقرار چهار شعبه تجدید نظر در شهرستان کاشان را گامی موثر برای کاهش اطاله دادرسی دانست و تاکید کرد: کاهش جمعیت کیفری از دیگر رویکردهای قوه قضائیه است که این مهم همکاری دیگر دستگاه های اجرائی را نیز طلب می کند.
اصفهانی با اشاره به تاریخ صدر اسلام و فتنه هایی که در زمان حضرت علی (ع) رخ داد، خاطرنشان کرد: سه فتنه ناکثین، قاسطین و خوارج در زمان حضرت علی (ع) نمونه های آن در حال حاضر نیز وجود دارد.
وی با اشاره به سهم خواهی برخی از صحابه مانند زبیر در فتنه ناکثین اذعان داشت: در فتنه قاسطین نیز بحث مذاکره با شیطان بزرگ آن زمان معاویه پیش آمد که بالاخره با ساده لوحی ابوموسی اشعری به پایان رسید.
دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه فتنه خوارج در صدر اسلام بیان داشت: این فتنه از دو فتنه دیگر مهمتر است چون بحث ناکارآمدی را مطرح می کند و از این بابت باید تمام جوانان انقلابی و مذهبی برای مبارزه فتنه ها هوشیار باشند.
وی افزود: تنها راه مبارزه و شکست فتنه ها در زمان حال اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122915/تحقق-عدالت-اجتماعی-و-مبارزه-با-فساد--لازم-و-ملزوم-یکدیگر-است
بستن   چاپ