پیام سپاهان
مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال؛
گیتی پسند به دنبال سوغاتی پیروزی از سوهان قم
چهارشنبه 25 دي 1398 - 19:28:15
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد سیما قم در بازی اول نخستین مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه 26 دی‌ماه از ساعت 17 با انجام 4 دیدار پیگیری خواهد شد. بر اساس برنامه تیم گیتی پسند اصفهان از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید حیدریان شهر قم برابر تیم سوهان محمد سیما قم قرار می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، شاگردان حمید بیغم با 15 برد، 9 تساوی، 2 شکست و کسب 54 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند تا در مرحله اول پلی‌آف حریف تیم سوهان محمد سیما شوند که با 11 پیروزی، 5 تساوی، 10 شکست و 38 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.
بازی رفت این دو تیم در لیگ با نتیجه 1_1 و بازی برگشت را قرمزپوشان اصفهانی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند.
هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز پا به میدان می‌گذارند. نماینده شهر قم می‌خواهد از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و پیروز این دیدار شود. در آن سمت نیز گیتی‌پسند می‌خواهد در 2 بازی نخست پیروز شود تا بازیکنان این تیم متحمل فشار زیادی نشوند.
طبق قوانین سازمان لیگ تیمی از این مرحله صعود خواهد کرد که 2 بازی از 3 دیدار را پیروز شود. درصورتی‌که هر یک از دو تیم هر 2 بازی ابتدایی را پیروز شوند، دیدار سوم برگزار نخواهد شد.
اسماعیل کمربسته به همراه کاظم مرادی، مهدی طاهری و مصطفی کرد وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده دارند. همچنین کوروش هاشمی ناظر داوری این دیدار است.
برنامه سایر مسابقات مرحله نخست پلی‌آف/ پنج‌شنبه 26 دی‌ماه ساعت 17:
ملی حفاری اهواز _ مس سونگون
سن ایچ ساوه _ فرش آرا مشهد
ستارگان ورامین _ شهروند ساری
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122812/گیتی-پسند-به-دنبال-سوغاتی-پیروزی-از-سوهان-قم
بستن   چاپ