پیام سپاهان
رادولوویچ: تنها برای فوتبال به ایران آمده‌ام
چهارشنبه 25 دي 1398 - 19:28:15
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی جدید ذوب آهن گفت: آنچه موجب شده امروز در ایران باشم فوتبال است و به مسائل مالی کاری ندارم.

میودراگ رادولوویچ، امروز(چهارشنبه-25 دی) در مراسم تکریم و معرفه سرمربی ذوب آهن در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از مشکلات مالی مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران خبر دارد؟ اظهار کرد: من این سؤال ها را متوجه نمی‌شوم. من برای فوتبال اینجا هستم و کاری به مسائل مالی ندارم. من مربی هستم و نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.
وی افزود: فقط می‌خواهم در مورد فوتبال صحبت کنم. به اینجا آمده‌ام تا با همکاری یکدیگر بتوانیم تیم و باشگاهمان را به جایگاهی که باید باشد، برسانیم.
به گزارش ایسنا، سرمربی جدید ذوب آهن در مورد برنامه‌اش برای ذوب‌آهن، گفت: قرارداد من برای یک‌فصل و نیم است و باید در این مدت در تیم ثبات ایجاد کنیم، این موقعیتی که داریم خوب نیست، باید ببینیم به چه چیزی نیاز داریم، باید در بالای جدول لیگ قرار بگیریم و با تمام قوا بجنگیم.
رادولوویچ ادامه داد: می‌دانم که ذوب‌آهن چند بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و مطمئنم می‌توانیم با تلاش، همدلی و دلسوزی همه اعضای مجموعه، به موفقیت‌های چشمگیر برسیم.
وی در مورد جذب بازیکنان مدنظرش گفت: هم اکنون بازار نقل و انتقالات بسته شده، وقتی برای جذب بازیکن جدید نداریم، باید شش ماه بگذرد تا ببینیم چه چیزهایی داریم و چه چیزهایی نداریم تا پروژه و برنامه سال آینده را طراحی کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122811/رادولوویچ--تنها-برای-فوتبال-به-ایران-آمده‌ام
بستن   چاپ