پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن : جایگاه خوبی برای این تیم رقم می‌زنیم
چهارشنبه 25 دي 1398 - 12:56:04
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در آینده نزدیک جایگاه خوبی را برای این تیم رقم خواهیم زد و باشگاه را در جایی که شان و منزلت دارد خواهیم رساند.

میودراگ رادولوویچ روز چهارشنبه در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: عادت ندارم زیاد صحبت کنم و عملکرد خود را روی نیمکت و در میدان نشان خواهم داد ؛
اما از موقعیت خوبی که ایجاد خواهد شد بهره کامل را خواهیم برد و در این عرصه نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.
وی با تشکر از سرمربی سابق، بازیکنان و مدیریت تیم باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: امیدواریم این قرارداد جدید که بسته شده منجر به نتایج مطلوب در تیم شود.
همچنین نماینده این سرمربی در این نشست گفت: اهداف بلندمدتی برای باشگاه و تیم فوتبال ترسیم کرده‌ایم و با بررسی‌های بسیار زیادی افزون بر 250 بازیکن را تحت نظر خواهیم داشت.
گیبی کیبوریچ ادامه داد: سرمربی فعلی ذوب آهن اصفهان در جاهای بسیاری کار کرده و موفق شد رده تیم ملی لبنان را در فیفا از 170 به 77 کاهش دهد.
وی اضافه کرد: بدون شک با زحمت بازیکنان و تلاش ‌های مجموعه باشگاه ذوب آهن می‌توان به جایگاه‌های بالاتری دست یافت.
مراسم تکریم و معارفه سرمربی جدید ذوب‌آهن با حضور علیرضا منصوریان سرمربی پیشین ، میودراگ رادولوویچ سرمربی فعلی ، مدیران و اعضای این تیم در تالار تشریفات شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
ادولوویچ سابقه هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌های کشور صربستان و مونته نگرو، مربیگری تیم المپیک صربستان و مونته‌نگرو، سرمربیگری تیم ملی زیر 19 ساله‌های کشور صربستان و مونته‌نگرو، مربیگری تیم بوآریشتا کشور پرتغال، سرمربیگری پاختاکور ازبکستان، سرمربیگری دینامو مسکو، سرمربیگری دوکنویست مونته نگرو، سرمربیگری کاظمیه کویت و تیرائو قزاقستان و سرمربیگری تیم ملی کشورهای لبنان و میانمار را در کارنامه خود دارد.
منصوریان چندی پیش از سمت مربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کناره گیری کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم اینک در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد.
برچسب‌ها
فوتبال ذوب آهن معارفه ورزشی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122769/سرمربی--تیم-فوتبال-ذوب-آهن---جایگاه-خوبی--برای-این-تیم-رقم-می‌زنیم
بستن   چاپ