پیام سپاهان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان خبر داد:
اعطای بیش از 40میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کاشانی
چهارشنبه 25 دی 1398 - 11:25:13 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از اعطای بیش از 40 میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد در 9 ماهه ابتدایی سال 98 خبر داد.

 امیرحسین شیخ استرکی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از جمله سیاست ها و اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی و فراهم نمودن شرایط خودکفائی و اشتغال پایدار مددجویان زیرنظر این نهاد است، اظهار داشت: این مهم به منظور حفظ کرامت انسانی مددجویان تحت حمایت انجام می شود.
وی با اشاره به حمایت های خیرین از مددجویان ابراز داشت: با کمک خیرین کاشانی امسال توانستیم شرایط مناسبی را برای اشتغال زایی و کسب درآمد پایدار برای خانواده های تحت پوشش فراهم کنیم.
زمینه اشتغال 152 مددجوی کمیته امداد کاشان
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه در 9 ماهه سال 98 تاکنون بیش از 40 میلیارد تسهیلات برای اشتغال زائی مددجویان اعطا شده است، تصریح کرد: با اعطای این تسهیلات تاکنون زمینه اشتغال پایدار 152 نفر فراهم شده است که امید است با همکاری بانک های عامل و اعطای تسهیلات بیشتر تا پایان سال زمینه اشتغال پایدار 200 مددجوی تحت نظر این نهاد فراهم شود.
وی همچنین از مساعدت خیرین کاشانی در اعزام مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان برای زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم و جمکران خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 520 نفر از مددجویان این نهاد تحت قالب اردوهای زیارتی به این اماکن مقدس مشرف شده اند.
شیخ استرکی با بیان اینکه اغلب مددجویان اعزامی به زیارت و اماکن مقدس برای اولین بار به این اماکن مشرف شده بودند، اذعان داشت: بخشی از هزینه اعزام این مددجویان از محل اعتبارات دولتی و بخش دیگری نیز با کمک و مساعدت خیرین تامین شده است.
وی همچنین با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هموطنان نوعدوست برای ارسال به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان است.
جمع آوری بیش از 100 میلیارد ریال صدقه از شهروندان نوعدوست کاشانی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از افزایش 70 درصدی پرداخت صدقه و کمک های مردمی در 9ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: مردم نوعدوست دیار مومنان کاشان در این مدت بیش از 100 میلیارد ریال صدقه برای کمک و یاری همنوعان خود پرداخته اند.
وی با اشاره به اینکه صدقات جمع آوری در هر شهر در همان شهر هزینه شده و به شهر دیگر منتقل نمی شود، تاکید کرد: صدقات مردمی در سرفصل هایی همچون کمک به معیشت محرومان، تامین مسکن، جهیزیه، درمان، آموزش، تحصیل و برنامه های فرهنگی نیازمندان هزینه می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122763/اعطای-بیش-از-40میلیارد-ریال-تسهیلات-به-مددجویان-کاشانی
بستن   چاپ