پیام سپاهان
بخشی از تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده ارسال شد
چهارشنبه 25 دی 1398 - 11:24:27 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از اعزام شماری از نیروهای امدادی به همراه تجهیزات مورد نیاز برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

حسین امیری روز چهارشنبه گفت: نیروهای امدادی متخصص به همراه تجهیزات پمپ آبکش و سایر لوازم مورد نیاز در زمان وقوع سیل به سیستان و بلوچستان اعزام شد.
وی افزود: همچنین لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل، یک موتور پمپ قوی خودمکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: 13 نیروی امدادی شامل نیروهای متخصص و خدماتی و پنج نیروی غواص سازمان آتش نشانی به همراه 2 دستگاه خودروی آتش نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
سامانه بارشی قوی که فعالیت خود را از روز جمعه 20 دی ماه آغاز کرد، بارندگی‌های سنگین و فوق سنگینی را در سطح استان سیستان و بلوچستان به همراه داشته که در نوع خود کم سابقه بوده است به طوری که در 145 ایستگاه بارندگی ثبت شده که ارتفاع بارش‌های 95 ایستگاه بیش از 50 میلیمتر و 17 ایستگاه بین 100 تا 200 میلیمتر بوده است.
جاری شدن سیل تاکنون هزار و 100 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف سیستان و بلوچستان خسارت زده است.
 

 
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122762/بخشی-از-تجهیزات-امدادی-شهرداری-اصفهان-به-مناطق-سیل-زده-ارسال-شد
بستن   چاپ