پیام سپاهان
شهردار کاشان خبر داد:
دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی در کاشان برگزار می شود
چهارشنبه 25 دي 1398 - 10:42:14
پیام سپاهان - کاشان - شهردار کاشان از طراحی و ساخت 10 المان از مشاهیر و افتخارات کاشان برای نصب در خیابان میرعماد این شهر خبر داد و گفت: دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان به زودی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید ابریشمی راد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان در این شهر برگزار می شود، اظهار داشت: این سمپوزیوم متناسب با غنای فرهنگی و تاریخی دیار نخستین ها برگزار می شود.
وی با اشاره به سابقه و تمدن کهن شهر کاشان ابراز داشت: کاشان به عنوان شهری که دارای تاریخ و تمدنی کهن است مفاخر و علمای زیادی را در خود پرورش داده است که مایه افتخار ایران و جهان اسلام هستند.
یکی از مهمترین وظائف شهرداری ارتقای کیفیت بصری شهر است
شهردار کاشان یکی از مهمترین وظائف شهرداری را ارتقای کیفیت بصری شهر دانست و تصریح کرد: هنرمندان مجسمه ساز می توانند با توجه به ماندگاری و زیبایی هنر خود در این مهم نقش بسزائی را ایفا کنند.
وی از طراحی و ساخت 10 المان از مشاهیر و افتخارات کاشان همزمان با برگزاری دومین سمپزیوم مجسمه سازی کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این المان ها در خیابان میرعماد که در حال بهسازی است نصب خواهند شد.
ابریشمی راد با اشاره به اینکه برنامه های متناسب با محور هنرمندان (خیابان میرعماد) در شب های پایانی سال برگزار می شود، اذعان داشت: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این محور شاهد اتفاقات خوبی در شهر رویدادمحور کاشان باشیم.
پروژه‌های عمرانی در معابر اصلی حداکثر تا نیمه اسفندماه به پایان برسد
وی با بیان اینکه خواسته ایم تا پروژه‌های عمرانی در معابر اصلی حداکثر تا نیمه اسفندماه یا روز درختکاری به پایان برسد، تاکید کرد: باید با انجام به موقع اقدامات، در نیمه پایانی سال با آمادگی کامل مهیای میزبانی و پذیرایی شایسته از گردشگران و میهمانان خطه نخستین ها باشیم.
شهردار کاشان با اشاره به اینکه زیبایی و نظم و انضباط از جمله مهمترین معیارهای مسافرین و گردشگران نوروزی برای رضایتمندی سفر به یک شهر است، بیان داشت: تمام تلاش شهرداری کاشان این است تا در ماه های منتهی به پایان سال خدمات مربوط به تنظیف کوچه ها و معابر، مدیریت تردد و تمهیدات ترافیکی، فضای سبز، ارتقای سیما و منظر شهری و غیره را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان اینکه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان موفق به دریافت جایزه خلاقیت از شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران شده است، افزود: این جایزه به دلیل انجام موفق دو پروژه سامانه «دیدبان خدمت» و طرح «چلچراغ توسعه» توسط مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان به این اداره اعطا شده است.
ابریشمی راد شفافیت و مشارکت را از جمله ویژگی پروژه‌های شهرداری کاشان برای کسب نشان خلاقیت دانست و اظهار داشت: تعداد آثار ارسال شده به این کنفرانس بین‌المللی حدود یک هزار و 400 اثر بوده است که این آثار در محورهای مختلف مرتبط با حوزه ارتباطات، مبتنی بر رویکرد ایده‌پردازی و تجربه‌محوری بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122751/دومین-سمپوزیوم-مجسمه‌سازی-در-کاشان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ