پیام سپاهان
وعده برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در محل جدید نمایشگاه
سه شنبه 24 دي 1398 - 20:27:57
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در حالی امروز گشایش یافت که وعده داده شد که نوزدهمین دوره این نمایشگاه در محل جدید پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و واردکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پانلی، تاسیسات صنعتی ساختمان، انواع تجهیزات ساختمان، دستگاه‌های تصفیه آب و پمپ‌های آب و لوله و اتصالات حضور دارند که توانمندی‌ها، محصولات، کالاها و خدمات خود را ارائه می دهند.
به گزارش ایسنا، مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان عصر امروز (سه شنبه) در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه تاسیسات با پشتوانه قوی مشارکت کنندگان از ابتدای سال 80 در تقویم نمایشگاه های استان به طور مجزا کار خود را آغاز و امروز یکی از نمایشگاه های شاخص اصفهان است.
عبدالمجید نایب زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی جزو دومین نمایشگاه بزرگ صنعت در این رشته است، گفت: همزمان با این نمایشگاه هجدهمین نمایشگاه تهران در مهرماه نیز سابقه ای معادل اصفهان دارد و در قالب هجدهمین نمایشگاه برگزار شده بود.
وی اضافه کرد: نمایشگاه تاسیسات در اواسط دهه 80 با آغاز مبحث بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در ساختمان ها مورد توجه قرارگرفت و این مبحث نیز جزو زیرشاخه های اصلی این نمایشگاه است.
مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان تاکید کرد: چشم انداز این نمایشگاه با توجه به عنوان آن که جزو 20 نمایشگاه برتر استان شناخته شده و در زمره نمایشگاه هایی است که در تقویم پنج ساله استان دیده شده و این موضوع به سازمان توسعه تجارت نیز ابلاغ شده است.
وی خاطرنشان کرد: در دی ماه سال 1399 نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان و همزمان با نمایشگاه آب و تاسیسات وابسته به عنوان مکمل این نمایشگاه، برگزار خواهد شد.
همچنین مجری برگزاری هجدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در این مراسم گفت: 95 شرکت از هشت استان در مساحت 9000 مترمربع با 35 درصد رشد از نظر تعداد و 52 درصد از نظر مساحت نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
علیرضا آموخته با بیان اینکه 48 درصد شرکت کنندگان از استان اصفهان و 30 درصد از تهران و دیگر استان های کشور هستند، اظهار کرد: یک شرکت از کشور چین به صورت مستقیم در نمایشگاه ثبت نام کرد، اما اگر فضای کشور مساعدتر بود کشورهای دیگر نیز در این نمایشگاه شرکت می کردند.
وی افزود: 55 درصد شرکت هایی که در این نمایشگاه هستند تولید کننده و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع و رادیاتورهای پنلی، 16 درصد در بخش تاسیسات صنعتی ساختمان، 10 درصد تولیدکننده انواع تجهیزات ساختمان و بقیه نیز تولیدکننده لوله و اتصالات و موسسات و سازمان ها هستند.
وی گفت: 43 شرکت از 95 شرکت حاضر از تولیدکنندگان داخلی و 11شرکت به عنوان واردکننده و نمایندگی محصولات کشورهای خارجی همچون چین، ژاپن، اسپانیا، رومانی، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان و 12 شرکت وارد کننده و تولیدکننده هستند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122705/وعده-برگزاری-نوزدهمین-نمایشگاه-تاسیسات-سرمایشی-و-گرمایشی-اصفهان-در-محل-جدید-نمایشگاه
بستن   چاپ