پیام سپاهان
استاندار اصفهان: پیگیر مسائل خانواده‌های جانباختگان هواپیمای اوکراین هستیم
سه شنبه 24 دي 1398 - 18:33:32
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: برای پیگیری مسائل مربوط به خانواده‌های جانباختگان اصفهانی حادثه سقوط هواپیمای اوکراین اعلام آمادگی می‌کنیم.

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان روز سه‌شنبه به نقل از عباس رضایی افزود: همه این عزیزان را فرزندان خود می‌دانیم و در غم خانواده‌های آنان شریک هستیم.
وی که با حضور در خانه خانواده امیر اشرفی، از جانباختگان سانحه و به‌منظور ابراز همدردی با این خانواده سخن می‌گفت، اضافه کرد: مصیبت از دست دادن عزیزان در حادثه هواپیما داغی سنگین است، از خداوند متعال برای این خانواده داغدار حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی طلب صبر می‌کنیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: آمدن و رفتن انسان‌ها دست خودشان نیست و در این باره اختیاری ندارند و همه تسلیم تقدیر و رضای خدواند متعال هستند اما امیدواریم فرزند عزیز شما و همسر ایشان، قرین رحمت الهی باشند و روحشان در آرامش کامل قرار گیرد.
پدر امیر اشرفی نیز در این دیدار ضمن بیان گوشه‌هایی از فضائل اخلاقی و علمی فرزند خود به دین‌مداری و علاقه وافر ایشان به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرزندش در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در تهران نیز حضور پیدا کرد.
امیر اشرفی به همراه همسرش در این سانحه غم‌انگیز، جان خود را از دست دادند.
سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این دیدار، استاندار اصفهان را همراهی می‌کرد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 - 800 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز 752 با 167 مسافر و 9 خدمه پرواز که مقارن ساعت 6 و 12 دقیقه صبح چهارشنبه 18 دی از فرودگاه امام خمینی به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین، به پرواز درآمد پس از 6 دقیقه در ساعت 6 و 18 دقیقه صبح در حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.
صبح شنبه (21دی) ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت موشک پدافندی سپاه قرار گرفته است.
برچسب‌ها
اوکراین سقوط هواپیما استانداری اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122695/استاندار-اصفهان--پیگیر-مسائل-خانواده‌های-جانباختگان-هواپیمای-اوکراین-هستیم
بستن   چاپ