پیام سپاهان
فرماندار شهرضا:
نقاط حساس ترافیکی شهرضا مجهز به دوربین می شود
سه شنبه 24 دي 1398 - 16:45:50
پیام سپاهان - شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: از وجود بیش از 30 دوربین فعال در شهر خبر داد و گفت: دیگر نقاط حساس ترافیکی شهر نیز به زودی مجهز به دوربین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، ناصر اسدی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات مخابرات شهرستان شهرضا با بیان اینکه تفاهم شهرداری با مخابرات برای تکمیل پایش تصویری در شهرضا ضروری است، اظهار داشت: دوربین فعال در شهرضا وجود دارد و باید نقاط حساس ترافیکی شهر همه مجهز به دوربین باشند.
وی تصریح کرد: پایش تصویری شهرستان نیاز ضروری است که باید هر چه سریع تر انجام شود.
در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان اظهار داشت: همراه اول جاده اصفهان به شیراز را تحت پوشش کامل نسل سه اینترنت خود قرار داده است.
مهدی حیدرزاده از نیاز های ارتباطی شهرستان خبر داد و گفت: باید دستگاه های دولتی همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم مشکلات این شهرستان را حل کنیم.
وی اضافه کرد: همه روستاها و مردمی که در مسیر جاده اصفهان به شیراز قرار دارند می توانند از نسل سوم اینترنت همراه اول استفاده کنند.
حیدرزاده از توجه ویژه به روستاها و همچنین عشایر شهرستان خبر داد و گفت: ما همه همکاری برای دسترسی این قشر از جامعه به پوشش تلفنی و اینترنت انجام داده ایم.
وی از آغاز به کار برای تبدیل فیبرهای هوایی مخابرات در روستای هونجان شهرضا به زمینی خبر داد و گفت: برای بالا بردن کیفیت و امنیت این کار در حال انجام شدن است.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان از تکمیل این پروژه تا پایان سال خبر داد و گفت: همه روستاهای شهرستان شهرضا دارای اینترت 3G و 2G هستند به جز قصرچم که در حال بررسی است.
وی از راه اندازی اینترنت 4G در دو روستای اسفرجان و امین آباد خبر داد و گفت: امیدورایم بتوانیم همه روستاها را ارتقائ بدهیم و به نسل چهارم برسانیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122687/نقاط-حساس-ترافیکی-شهرضا-مجهز-به-دوربین-می-شود
بستن   چاپ