پیام سپاهان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
طرح جامع امامزاده شاهرضا(ع) تا دو ماه آینده اعلام خواهد شد
سه شنبه 24 دي 1398 - 15:56:01
پیام سپاهان - شهرضا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح جامع امامزاده شاهرضا(ع) تا دو ماه آینده قطعا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت وقف و اوقاف شهرستان که ظهر سه شنبه در فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار شد با بیان اینکه طرح جامع امامزاده شاهرضا ( ع) تا دو ماه آینده رونمایی خواهد شد، گفت: طرح جامع امامزاده شاهرضا ( ع) با فراز و نشیب‌های طی شده در چند سال اخیر، تا پایان سال جاری رونمایی می‌شود.
وی با بیان اینکه امامزاده شاهرضا (ع) جزء چهار امامزاده سطح یک استان اصفهان است، تصریح کرد: ما همه همکاری لازم را با شهرستان برای ارائه این طرح انجام خواهیم داد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان وقف را زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه جامعه دانست و گفت: وقف ظرفیتی مناسب برای کاهش بسیاری از مشکلات جامعه است.
حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه امور وقف فقط مربوط به گروه و یا نهاد و ارگانی نیست بلکه همه آحاد جامعه اسلامی را دربرمی گیرد، تصریح کرد: امروزه باید وقف با توجه به نیاز مردم جامعه صورت گیرد و ما باید در این زمینه اطلاع رسانی کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را اختصاص دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه باید در وقف مصالح عمومی مورد توجه قرار بگیرند، گفت: در حال حاضر حدود 700 مرکز آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و حوزوی در استان اصفهان دارای امکانات وقفی است که نشان از میزان مشارکت فرهنگی اداره اوقاف دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122682/طرح-جامع-امامزاده-شاهرضا(ع)-تا-دو-ماه-آینده-اعلام-خواهد-شد
بستن   چاپ