پیام سپاهان
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن:
نمره ما در نقل و انتقالات صفر است/ از بلاتکلیفی ضربه خوردیم
سه شنبه 24 دي 1398 - 11:39:07
پیام سپاهان - عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: تیم ما از طولانی شدن روند انتخاب سرمربی جدید لطمه خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، بلاتکلیفی نیمکت تیم فوتبال ذوب آهن و بدون سرمربی بودن این تیم 27 روز شده است. علیرضا منصوریان سرمربی سابق ذوب آهن قبل از شروع نیم فصل دوم از هدایت این تیم کنار رفت و از آن موقع سبزپوشان اصفهانی با مربیان موقت تمرینات خود را پیش برده اند.
این در حالی است که زمان زیاد دیگری تا شروع نیم فصل دوم باقی نمانده است. در همین مدت زمانی، ذوب آهن محمدرضا خلعتبری، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری سه بازیکن اصلی خود را از دست داد و شرایط نقل و انتقالات هم به سود این باشگاه تمام نشد.
جواد محمدی و احمد جمشیدی مدیرعامل و سخنگوی ذوب آهن بارها در مصاحبه های خود «فردا» و «هفته آینده» را برای تعیین سرمربی جدید وعده دادند؛ وعده ای که حالا عمرش به یک ماه می رسد.
مجتبی فریدونی عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص این بلاتکلیفی به خبرنگار مهر ، گفت: ما هم مثل شما هستیم و از پروسه انتخاب سرمربی تیم بی خبریم. آقای محمدی (مدیرعامل باشگاه) را نه می بینیم و نه خبری از او داریم. فعلا هم که اتفاقی نیفتاده است.
فریدونی درباره اینکه محمدی از توافق با یک سرمربی خارجی خبر داده بود، یادآور شد: جذب مربی خارجی پروسه خاصی دارد. یک مربی را وقتی باید به صورت قطعی انتخاب شده دانست که قراردادش امضا شود. با این وضعیت اقتصادی و شرایط کشور هم جذب مربی خارجی کار ساده ای نیست.
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه این تیم با بلاتکلیفی ایجاد شده در نیم فصل دوم لطمه می خورد، تاکید کرد: باید بگویم تیم ما همین الان هم لطمه خورده است.
فریدونی با اشاره به جدایی خلعتبری، مطهری و فخرالدینی از تیم، گفت: ما فقط مهدی خلیل لبنانی و فرشاد محمدی مهر را جذب کردیم. باید بگویم نمره ما در نقل و انتقالات صفر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122636/نمره-ما-در-نقل-و-انتقالات-صفر-است--از-بلاتکلیفی-ضربه-خوردیم
بستن   چاپ