پیام سپاهان
اولین برف زمستانی در اصفهان به زمین نشست
سه شنبه 24 دي 1398 - 09:20:58
پیام سپاهان - اصفهان - بارش نخستین برف زمستانی، چهره کلانشهر اصفهان را روز سه‌شنبه سفیدپوش کرد و موجب شادمانی مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانانی شد که برف را در این خطه کمتر به چشم دیده‌اند.

بارش برف از بامداد روز سه‌شنبه در شهر نصف جهان و سفیدپوش شدن همه معابر و درختان آن، رویداد مسرت‌بخش این روز برای مردم اصفهان بود هرچند بنا بر پیش‌بینی هواشناسی این بارش‌ها تا ظهر امروز بیشتر دوام نمی‌آورد.
پیش از این بر اساس پیش‌بینی‌ها مقرر بود که شنبه این هفته در کلانشهر اصفهان برف و باران ببارد اما این پیش‌بینی محقق نشد اما امروز مردم اصفهان با بارش برف زیبایی در شهر خود مواجه شدند.
کارشناس اداره تحقیقات اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه‌شنبه به ایرنا گفت: سامانه ناپایدار جوی که منجر به بارش برف شد از بامداد امروز فعالیت خود را از شمال اصفهان به ویژه کاشان، نطنز و اردستان آغاز کرد و تا پایان وقت امروز از استان خارج می‌شود.
ویکتوریا عزتیان با بیان اینکه ارتفاع برف در این بارش‌ها زیاد نیست، افزود: صبح امروز در شهرهای دهاقان، زواره، کاشان، نایین، گلپایگان و اصفهان و برخی از مناطق غربی به طور پراکنده بارش برف داشتیم.
وی با اشاره به اینکه برای فردا صبح در استان، مه‌آلودگی، یخبندان و افت شدید دما پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: سرمای شدید تا جمعه ادامه خواهد داشت.
عزتیان، سردترین نقطه استان را بویین میاندشت با 11 درجه زیر صفر و گرمترین را چوپانان با 13 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای اصفهان نیز هشت و کمینه آن سه درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.
برچسب‌ها
هواشناسی بارش برف اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122611/اولین-برف-زمستانی-در-اصفهان-به-زمین-نشست
بستن   چاپ