پیام سپاهان
پاسخ روزانه بیش از یکصد هزار تماس در 118 اصفهان
دوشنبه 23 دي 1398 - 15:49:08
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به اینکه 118 اصفهان روزانه بیش از یکصد هزار مشترک را در سراسر کشور را پاسخ می دهد، گفت: بیش از 90 درصد تماس های 118 مخابرات اصفهان پاسخ داده می شود.

مسیح محمدی در خصوص سامانه تلفنی 118 مخابرات منطقه اصفهان، اظهار کرد: سامانه تلفنی 118 به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکان و مخابرات در استان به شمار می رود .
محمدی با بیان اینکه مرکز 118 با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد، گفت: مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکان کمتر از 20 ثانیه است و بیش از 90 درصد تماس های ورودی به سامانه 118 توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخ داده می شود .
رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات منطقه اصفهان افزود: 118 مخابرات استان اصفهان روزانه بیش از یک صد هزار مشترک را در سراسر کشور را پاسخ می دهد.
به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت مخابرات منطقه اصفهان، وی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکان را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس، اسم و فامیل (حقوقی، حقیقی)، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل عنوان کرد و افزود: بانک اطلاعاتی سامانه 118 باید به صورت جاری و به روز باشد و تمام مشترکان حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام کنند .
محمدی در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه 118، اظهار کرد: مشترکان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام کنند .
وی افزود: با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم شده، مشاغل و تمام عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل 118 استفاده کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122588/پاسخ-روزانه-بیش-از-یکصد-هزار-تماس-در-118-اصفهان
بستن   چاپ