پیام سپاهان
بارش برف سبک در اصفهان در روز سه شنبه
دوشنبه 23 دي 1398 - 15:00:58
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اعلام اینکه از بعد از ظهر امروز و امشب در مناطق شمال و غرب و به تدریج مناطق جنوبی تر، بارش سبک برف آغاز می شود، گفت: طی روز سه شنبه این هفته در بیشتر مناطق استان شاهد بارش برف سبک خواهیم بود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از امروز دوشنبه ( 23 دی ماه) تا اواخر روز سه شنبه است، براین اساس امروز به تدریج در بیشتر مناطق استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود.
وی با اعلام اینکه از بعد از ظهر امروز و امشب در مناطق شمال و غرب و به تدریج مناطق جنوبی تر، بارش سبک برف آغاز می شود، گفت: طی روز سه شنبه این هفته در بیشتر مناطق استان بارش برف سبک خواهیم داشت و در مناطق شمال، جنوب و غرب شرایط بارش بهتری فراهم می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه از این موج ناپایدار انتظار بارش های سنگینی برای استان نمی رود، افزود: در روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید و سرد را در بیشتر مناطق خواهیم داشت. همچنین افت محسوس دما از سه شنبه تا چهارشنبه در اکثر مناطق استان بین 4 تا 6 درجه پیش بینی می شود.
سیدان، بیشینه دمای اصفهان در عصر امروز را 6 درجه سانتی گراد و کمینه دمای اصفهان در صبح فردا را 3 درجه سانتی گراد زیر صفر پیش بینی کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته، کاشان و بادرود با 10 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین نقاط استان و بوئین میاندشت با 12 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل وزش بادهای نسبتا شدید و عبور موج ناپایدار از استان، در این هفته آلودگی هوا نداریم و به نظر می رسد هوای اصفهان هفته آینده هم ناپایدار و پاک خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در پایان یادآور شد: سیستمی که باعث وقوع سیل در استان های جنوبی کشور شده، در جنوب و جنوب شرق کشور عمل می کند، این درحالی است که ما هم اکنون تحت تاثیر عبور سیستمی هستیم که از شمال کشور عبور می کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122574/بارش-برف-سبک-در-اصفهان-در-روز-سه-شنبه
بستن   چاپ