پیام سپاهان
مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) مطرح کرد:
برگزاری برنامه های فرهنگسرای المهدی(عج)کاشان بامحوریت شهیدسلیمانی
دوشنبه 23 دی 1398 - 10:39:58 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان – مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) در کاشان از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی این فرهنگسرا با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

محمدرضا گلسرخی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه ای از یک سرباز وطن بود که 40 سال از عمر شریف خود را در راه حفظ امنیت ایران اسلامی گذراند، اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به مجاهدت و تلاش های این شهید بزرگوار فرهنگسرای المهدی (عج) برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را با محوریت شهید سلیمانی انجام می دهد.
وی از برگزاری ویژه برنامه «پندانه» با حضور دانش آموزان منطقه راوند کاشان در فرهنگسرای المهدی (عج) خبر داد و ابراز داشت: این برنامه فرهنگی مخصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس است که دانش آموزان علاوه بر تماشای فیلم با موضوع جبهه مقاومت با قهرمانان و مدافعان امنیت وطن آشنا می شوند.
مدیر فرهنگسرای المهدی (عج) کاشان با اشاره به گسترش بازی های رایانه ای در بین دانش آموزان تصریح کرد: در بخش دیگری از این ویژه برنامه شرکت کنندگان با انجام بازی های فکری و رقابت با همدیگر شعار «نه به بازی های رایانه ای» را تجلی می بخشند.
وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه «پندانه» با محوریت شهید قاسم سلیمانی را معرفی اسطوره های وطن و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: فیلم های سینمایی نشان داده شده در این ویژه برنامه منتخبی از آثار جشنواره سینمایی عمار است که با همکاری گروه منطقه ای این جشنواره در راوند کاشان اکران می شود.
گلسرخی با بیان اینکه فرهنگسرای المهدی (عج) کاشان در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را اجرا کند، اذعان داشت: با توجه به همزمانی چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های این ایام نیز با محوریت شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت برگزار می شود.
وی برگزاری ویژه برنامه کارگاه حقوق متقابل والدین و فرزند را از جمله دیگر برنامه های فرهنگسرای المهدی (عج) برای کودکان دانست و تاکید کرد: این کارگاه های آموزشی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی علاوه بر اینکه برای والدین برگزار می شود برای اولین بار به صورت مجزا برای کودکان خانواده نیز برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122520/برگزاری-برنامه-های-فرهنگسرای-المهدی(عج)کاشان-بامحوریت-شهیدسلیمانی
بستن   چاپ