پیام سپاهان
انفجار منزل مسکونی دختر 16 ساله اصفهانی را راهی بیمارستان کرد
يکشنبه 22 دي 1398 - 19:43:42
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان عصر امروز، انفجار و تخریب طبقه دوم یک منزل مسکونی در اصفهان بر اثر نشت گاز، دختر 16 ساله اصفهانی را راهی بیمارستان کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ساعت 15 و 56 دقیقه امروز یکشنبه (22 دی ماه) وقوع انفجار در یک منزل مسکونی به آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد و ایستگاه های شماره 7 و 24 آتش نشانی به موقعیت اعزام شده که به علت نزدیکی به محل حادثه و نبودن ترافیک در مسیر، در کمتر از 4 دقیقه به محل رسیدند.
فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه در این حادثه، انفجار در طبقه دوم یک منزل مسکونی چهار طبقه در خیابان زرین کوب رخ داده بود، افزود: متأسفانه در این حادثه دختر خانم 16 ساله ای که دچار سوختگی شدید شده، با حضور اورژانس، راهی بیمارستان شد.
وی با بیان اینکه در طبقه دوم که حادثه انفجار رخ داده بود، فرد دیگری نبود، ولی طبقات بالا ساکنان منزل حضور داشتند، تصریح کرد: درحال حاضر از حال مصدوم حادثه اطلاعی نداریم و اورژانس اصفهان می تواند وضعیت جسمی وی را تشریح کند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با بیان اینکه شدت این انفجار به حدی بود که کل دیوارها طبقه دوم خراب شد و شیشه ها به خانه های اطراف ریخت، خاطرنشان کرد: مأموران آتش نشانی اصفهان کل چهار طبقه را تخلیه کرده و تحویل عوامل پلیس و شهرداری دادند.
به گفته وی، انفجار این منزل مسکونی به خانه های اطراف نیز خسارت وارد کرده، به طوری که شیشه های این خانه ها شکسته و دیوارها تخریب شده است.
کاوه آهنگران با بیان اینکه علت حادثه، انفجار گاز است، ولی نوع گاز و اینکه از کجا و منشأ آن چه بوده، مشخص نیست، گفت: علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان تحت بررسی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122491/انفجار-منزل-مسکونی-دختر-16-ساله-اصفهانی-را-راهی-بیمارستان-کرد
بستن   چاپ