پیام سپاهان
برخی از محورهای استان اصفهان لغزنده است
شنبه 21 دی 1398 - 12:47:28 PM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- برخی از محورهای اصلی در استان اصفهان روز شنبه به دنبال بارش برف و باران لغزنده هستند و رانندگان نکات ایمنی و قوانین را به هنگام رانندگی رعایت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان روز شنبه در گفت و گویی اظهارداشت: ظهر امروز در محورهای اردستان، کاشان، لنجان، مبارکه، چادگان به سمت داران و فراموشجان و داران به بویین و میاندشت و تیران بارش برف و باران و در محورهای اصفهان، نطنز و انارک بارش برف داریم.
علیرضا محمدیان با تاکید بر اینکه هیچ یک از محورهای اصلی استان مسدود نیست، افزود: جاده ها به دلیل بارش برف و باران لغزنده و لازم است رانندگان نسبت به تردد با زنجیر چرخ، همراه داشتن سوخت کافی و لباس گرم و اطمینان از سلامت خودرو اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز مه غلیظ در محورهای گلپایگان، موته، داران، زرین شهر، گردنه ملااحمد و آزادراه نطنز - کاشان داشتیم که در زمان حاضر برطرف شده است.
محمدیان با بیان اینکه یخبندان خاصی در جاده ها نداشتیم، تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که علت بیشتر تصادف های رانندگی در محورها، سُرخوردگی و واژگونی خودروهاست.
بر اساس پیش بینی های هواشناسی، سامانه ناپایدار جوی تا اوایل فردا یکشنبه در بیشتر مناطق استان اصفهان به‌ویژه شرقی و جنوبی فعال است.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آیند.
 
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122338/برخی-از-محورهای-استان-اصفهان-لغزنده-است
بستن   چاپ