پیام سپاهان
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد سلیمانی در دانشگاه آزاد نجف آباد
پنجشنبه 19 دي 1398 - 19:24:35
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که شهید سلیمانی حتی در صحنه مبارزه بر آن تأکید داشت توجه به موضوعات علمی بود.

سردار محمد کرمی در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمانشان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد، گفت: هوش، تدبیر و شجاعت از خصوصیات بارز شهید سلیمانی بود.
وی اضافه کرد: شهید سردار سلیمانی با حضور خود در منطقه تحولات بسیاری را رقم زد و انسجام و وحدت بین حکومت‌های اسلامی ایجاد کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سردار شهید سپهبد سلیمانی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و ایادی آن ایستاد و موجب شد برنامه‌ریزی و طرح آمریکایی‌ها در منطقه نقش بر آب شود.
سردار کرمی با بیان اینکه حضور آمریکایی‌ها در منطقه به جز خسارت برای امت اسلام چیز دیگری ندارد، یادآور شد: استکبار به دنبال این است که ملت‌های مسلمان پیشرفتی در هیچ حوزه‌ای نداشته باشند و این کشورها را ضعیف و وابسته نگه دارند.
امروز گروه‌های مقاومت منطقه در یک جبهه واحد هستند
وی ادامه داد: امروز گروه‌های مقاومت منطقه در یک جبهه واحد و با تفکر اسلام ناب محمدی قرار دارند و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، این انقلاب اسلامی به فضل الهی به ظهور امام زمان‌(عج) متصل خواهد شد.
فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم با طراحی‌های پیچیده آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله کنیم، تأکید کرد: در این مسیر وظیفه دانشگاهیان توسعه علم، فناوری و حرکت به سمت پژوهش‌محوری و مهارت‌محوری است.
سردار کرمی افزود: یکی از موضوعاتی که شهید سلیمانی حتی در صحنه مبارزه بر آن تأکید داشت توجه به موضوعات علمی بود.
وی تشریح کرد: کسب علم یک جهاد و عبادت محسوب می‌شود و یکی از راه‌های مقابله با آمریکا، پیشرفت علمی کشور است و این وظیفه همه ما است و نباید در این مسیر توقفی داشته باشیم.
فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: رسالت ما اجرای فرامین الهی در دنیا است و در مسیر تحقق این رسالت تا آخر ایستاده‌ایم و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.
سردار کرمی توضیح داد: امروز حرکت انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت و به طور یقین، اراده الهی پشتوانه این انقلاب خواهد بود.
انتها پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122221/برگزاری-مراسم-گرامیداشت-شهید-سردار-سپهبد-سلیمانی-در-دانشگاه-آزاد-نجف-آباد
بستن   چاپ