پیام سپاهان
افتتاح سالن مطالعه «سردار حاج قاسم سلیمانی» در دانشگاه اصفهان
چهارشنبه 18 دي 1398 - 15:46:48
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سالن مطالعه سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس دانشگاه، معاون اداری و مالی، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه، در محل سرای دانشجویی خواهران این دانشگاه افتتاح شد.

این سالن مطالعه دارای زیربنای 750 متر مربع با ظرفیت 500 نفر است که دانشگاه اصفهان برای خدمات انجام شده در بخش های روشنایی، گرمایش و بهسازی ابنیه آن تقریبا دومیلیارد ریال هزینه کرده است. احداث پیست دوچرخه سواری و بهسازی ابنیه زمین ورزشی شهید نیک نژادی(در محیط خوابگاه محصور و محدود برای خواهران)، از دیگر پروژه هایی است که پس از بازدید رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی و معاون اداری ومالی دانشگاه اصفهان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
پروژه احداث پیست دوچرخه سواری و بهسازی ابنیه زمین ورزشی شهید نیک نژادی توسط شرکت ایده سازان اسکانده و با نظارت اداره نوسازی و بهسازی با هزینه تقریبی یک و نیم میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، با توجه به اعلام کارشناسان دفتر فنی، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه اصفهان از فضای اندک رستوران یاس دو، ناراضی بودند به همین منظور پس از بررسی های صورت گرفته تصمیم به گسترش رستوران از ضلع جنوبی شد و پس از طراحی های لازم که با دشواری های خاصی نیز روبه رو بود فضایی بالغ بر 200 مترمربع به این رستوران افزوده شد.
همچنین یکی از دشواری های این پروژه طراحی سازه برای الحاق قسمت قدیمی و جدید به نحو مناسب بود که به همت کارشناسان دفتر فنی و پیمانکار پروژه هم اکنون قسمت الحاقی به رستوران، هماهنگی لازم را با قسمت های قدیمی را داشته و قسمتی جهت کافی شاپ جهت ارائه خدمات به دانشجویان افزوده شده وهمچنین سرویس بهداشتی جدیدی نیز به مجموعه اضافه شده و تمام این عملیات در کمتر از یک ماه و با تلاشی شبانه روزی جهت رفاه حال دانشجویان عزیز انجام گرفته است.
پروژه گسترش رستوران یاس دو با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال و توسط شرکت آلونک پی آپادانا و با نظارت اداره نوسازی و بهسازی دفتر فنی انجام و مورد بهره برداری شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122134/افتتاح-سالن-مطالعه-«سردار-حاج-قاسم-سلیمانی»-در-دانشگاه-اصفهان
بستن   چاپ