پیام سپاهان
شهردار گلپایگان:
نامگذاری بلواری به نام سردار سلیمانی در گلپایگان
چهارشنبه 18 دي 1398 - 10:58:18
پیام سپاهان - شهردار گلپایگان گفت: بلوار نماز شهر گلپایگان به نام «سردار سلیمانی» تغییر نام یافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، پیمان شکرزاده شامگاه سه شنبه در حاشیه رونمایی از تابلوی بلوار سردار سلیمانی اظهار داشت: شهرداری گلپایگان در تکریم شخصیت سردار سلیمانی تصمیم گرفت یکی از بلوارهای شهر را به نام این سردار نامگذاری کند.
وی افزود: در شورای شهر این تصمیم در کوتاهترین ممکن به تصویب رسید و بلوار نماز شهر به نام شهید سردار سلیمانی تغییر نام یافت.
شهردار گلپایگان افزود: تا پایان سال جاری یکی از خیابان‌ها که در حال احداث است به نام نماز نامگذاری می‌شود.
وی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت و جبهه مقاومت با حضور پررنگ خود نام ایران اسلامی را در جهان پرآوازه کرد.
تندیس سردار سلیمانی در شهر گلپایگان نصب می‌شود
در ادامه رئیس شورای شهر گلپایگان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران ضایعه بزرگی بود و یاد وخاطره این شهید والامقام در تاریخ ایران برای همیشه جاویدان خواهد ماند.
حسین زاهد گفت: کمترین کار ممکن برای نکوداشت مقام سردار سلیمانی نام‌گذاری یک خیابان به این نام است که لایحه شهرداری در شورای شهر در کمترین زمان به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد مقاومت و ایثار بود، گفت: به زودی تندیس سردار سلیمانی به نحو مطلوب و جذابی طراحی و در یکی از میادین شهر گلپایگان نصب می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/122089/نامگذاری-بلواری--به-نام-سردار-سلیمانی-در-گلپایگان
بستن   چاپ