پیام سپاهان
آغاز ثبت‌نام خبرنگاران اصفهان برای شرکت در جشنواره فیلم فجر
سه شنبه 17 دی 1398 - 9:27:45 AM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان، شرایط ثبت‌نام اهالی رسانه در این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

رضا دهقانی  اظهار کرد: هم‌زمان با برپایی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تهران، دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان نیز در دو پردیس سینمایی سیتی سنتر و ساحل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برای پوشش اخبار این رویداد در اصفهان مانند سال‌های گذشته نیاز به ثبت‌نام و احراز هویت اهالی رسانه است و از همین رو فراخوانی منتشرشده که بر اساس آن اهالی رسانه از 17 تا 24 دی‌ماه فرصت ثبت‌نام در نشانی 1isfahan.farhang.gov.ir/fa/filmfajr/formfajr را دارند.
مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان تأکید کرد: رسانه‌های مکتوب و برخطی که برای خبرنگاران خود به‌منظور شرکت در این جشنواره معرفی‌نامه صادر می‌کنند، باید در فهرست رسانه‌های دارای مجوز و در حال انتشار باشند، گستره توزیع استانی و همچنین صفحه استانی داشته باشند، با رویدادهای سینمای ایران ارتباط مستمر داشته باشند؛ به‌نحوی‌که از فروردین تا آذرماه 98، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ایران در رسانه آن‌ها منتشرشده باشد.
دهقانی خاطرنشان کرد: در معرفی‌نامه نمایندگان این رسانه‌ها لازم است که عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده اعم از خبرنگار، عکاس خبری، مستندساز، گزارشگر، مجری، تصویربردار، صدابردار و... قید شود و میزان حضور در دوره قبلی جشنواره فیلم فجر و کیفیت فعالیت نیز یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها برای رسانه مکتوب، خبرگزاری‌ها و... خواهد بود.
وی افزود: زمان ثبت‌نام برای اهالی رسانه غیرقابل تمدید است و معرفی‌نامه رسانه‌های دارای مجوز فعالیت در اصفهان باید با امضای مدیرمسئول باشد و برای رسانه‌های اینترنتی و دفاتر سرپرستی نیز معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه الزامی است.
دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان هم‌زمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بهمن‌ماه سال 1398 در اصفهان برگزار می‌شود و بنا بر گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، این اداره کل درصدد است علاوه بر پیگیری اکران همه فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه فیلم فجر در اصفهان، بحث اکران فیلم‌های داستانی 90 دقیقه‌ای هنرمندان این استان که پروانه تولید آن‌ها مربوط به سال 98-97 باشد و همچنین، امتیاز اکران رایگان فیلم‌ها برای سینماگران شهر را نیز در دستور کار قرار دهد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121942/آغاز-ثبت‌نام-خبرنگاران-اصفهان-برای-شرکت-در-جشنواره-فیلم-فجر
بستن   چاپ