پیام سپاهان
دانشگاهیان در اصفهان به سوگ سردار سلیمانی نشستند
دوشنبه 16 دي 1398 - 16:19:34
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان با همکاری یکدیگر، مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی را همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران، در دانشگاه‌ اصفهان برگزار کردند.

این مراسم همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در تهران، با حضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و اصفهان در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار شد.
شهادت حق سردار سلیمانی بود
به گزارش ایسنا، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا اصفهان با عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان وی، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. شهادت این سردار اسلام و ایران چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ جنبه‌های اخلاقی و شخصیتی سردار قابل بررسی است.
سردار پاسدار اصغر عرب پور با بیان اینکه سردار سلیمانی از فرماندهان لشکری بود که از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت در میدان حضور داشت، تصریح کرد: سردار سلیمانی جزء سرمایه‌های انقلاب محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: طیف وسیعی از افراد کشورهای منطقه شخصیت سردار را تحسین می‌کردند. سردار سلیمانی در جایی که مقاوت در آن منطقه سخت بود، حضور داشت و با قراردادن ملیت ها در کنار هم در مقابل تروریست ایستادگی کردند.
جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا اصفهان با بیان اینکه شخصیت سردار سلیمانی در حدی بود که دشمن به این نتیجه رسید که وی را به شهادت برساند.
عرب پور ادامه داد: سردار سلیمانی با آن همه عظمت، خود را سرباز انقلاب معرفی می کرد و این از شخصیت بالای او بود. در دین و انقلاب ما معیارهایی وجود دارد که سردار سلیمانی به آن پایبند بود و عمل می کرد.وی تاکید کرد: آمریکا بداند که با شهادت سردار سلیمانی همه چیز تمام نمی شود. شهادت حق سردار سلیمانی بود، او مرد جهاد بود و اکنون با شهادت به حقش رسید. آمریکا بداند که سردار سلیمانی با شهادت ماندگار شد.
جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا اصفهان تاکید کرد: سردار سلیمانی به شهادت افتخار میکرد و آمریکا با شهادت این سردار والامقام، او را برای همیشه زنده نگه داشت.
عرب پور اضافه کرد: در صحرای کربلا یزید با شهادت امام حسین (ع) و یارانش فکر می کرد که به زندگی امام خاتمه می دهد، اما امام حسین (ع) با شهادت برای نسل ها زنده ماند.

وی با تاکید بر اینکه تمام آنچه در منطقه می بینیم از برکات انقلاب است، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از تربیت شدگان اسلام بود. در دنیایی که به بلوک شرق و غرب تقسیم شده است، انقلاب اسلامی و با شعار "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" رشد کرد و درس مقاومت به همه داد.
جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا اصفهان انقلاب اسلامی را عکس العمل در مقابل کفار دانست و گفت: امروز در دنیا به جایی رسیده ایم که در مقابل آمریکا ایستاده ایم و آمریکا جایی در منطقه ندارد.
عرب پور ادامه داد: امروز اسرائیل بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می کند و مردم ایران در مراسم تشییع سردار نشان دادند که محکم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و با عزم و اراده قوی به راه خود ادامه می دهند.
سردار قاسم سلیمانی در بامداد جمعه 13 دی 1398 خورشیدی با حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121922/دانشگاهیان-در-اصفهان-به-سوگ-سردار-سلیمانی-نشستند
بستن   چاپ