پیام سپاهان
در پی شهادت سردار سلیمانی اعلام شد؛
لغو امتحانات دانشگاه‌های آزاد اصفهان در روز دوشنبه
شنبه 14 دي 1398 - 21:20:28
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دانشگاه‌های مختلف اصفهان با محکوم کردن جنایت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، با تدارک وسیله ایاب و ذهاب مقدمات اعزام دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های به تهران برای شرکت در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی را فراهم کردند.

اصغر عالمیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به ایسنا، گفت: به منظور تجلیل از مقام شامخ آن شهید بزرگوار و شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر پاک ایشان در تهران و سایر مراسم های گرامیداشت در شهرهای مختلف کشور، امتحانات روز دوشنبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان لغو شد.
همچنین اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعلام کرد: به دلیل اجرای بخشنامه شماره 65077 مورخ 14 دی ماه تمام امتحانات روز دوشنبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد لغو و به روز یکشنبه -29 دی ماه، در همان ساعت های اعلام شده موکول شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر نیز از لغو امتحانات روز دوشنبه در این واحد دانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: امتحانات این روز به سه شنبه اول بهمن ماه در همان ساعت موکول شد.
همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل تقاضای دانشجویان جهت شرکت در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، امتحانات روز دوشنبه 16 دی ماه لغو و به دوشنبه- 30 دی ماه در همان ساعت قبلی موکول شد.
دانشگاه پیام نور نیز در اطلاعیه ای از لغو امتحانات دانشگاه پیام نور در 3 روز آینده ( 15 و 16 و 17 دی ماه) خبر داد.
امتحانات در تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می شود، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو شد.
با توجه به اینکه آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، به منظور فراهم کردن امکان شرکت تمام دانشجویان این دانشگاه در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار، سردار قاسم سلیمانی، تمام امتحانات در این سه روز برگزار نمی شود.
سردار قاسم سلیمانی در بامداد جمعه 13 دی 1398 با حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتها پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121506/لغو-امتحانات-دانشگاه‌های-آزاد-اصفهان-در-روز-دوشنبه
بستن   چاپ