پیام سپاهان
اعزام دانشگاهیان دانشگاه هنر اصفهان برای شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی
شنبه 14 دي 1398 - 16:15:40
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دانشگاه هنر اصفهان اطلاعیه ثبت نام برای شرکت در مراسم تشیع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی صادر کرد.

در این اطلاعیه از عموم دانشگاهیان (استادان، دانشجویان و کارکنان ) دانشگاه هنر اصفهان که علاقه مند به شرکت در مراسم تشیع پیکر پاک سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند، خواسته شده، در صورت تمایل به شرکت در مراسم تشییع تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه- 15 دی اعلام آمادگی کنند.
زمان حرکت از اصفهان، یکشنبه- 15 دی، ساعت 22 از ساختمان مرکزی (مارتاپیترز) و سپس خوابگاه صبا دانشگاه هنر اصفهان خواهد بود. این کاروان بعدازظهر روز دوشنبه- 16 دی از تهران باز می گردد.
رضا نصراصفهانی، رئیس دانشگاه هنر اصفهان در پیامی، شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
"بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام و فرمانده دلاور جبهه مقاومت اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر فرمانده معظم کل قوا و ملت شریف ایران بویژه دانشگاهیان ارجمند تسلیت می گویم.
در این اقدام تروریستی دولت جنایتکار آمریکا، ایران اسلامی و جبهه مقاومت؛ سرداری فداکار، مجاهدی خستگی ناپذیر و فرمانده ای دلاور را از دست داد. سپهبد سلیمانی نماد عزت، امنیت، آرامش و اقتدار ایرانیان بود و در سالهای دفاع مقدس و پس از آن، در جبهه های نبرد علیه رژیم متجاوز عراق، نبرد با سوداگران مرگ و نبرد با گروهک های تکفیری، آرامش را به ملت بزرگ ایران و ملت های منطقه هدیه داد.
سردار سلیمانی به جوانان ایمان و باوری عمیق داشت و همواره از جذب همه جوانان این مرز و بوم ذیل پرچم ایران و اسلام تاکید می ورزید.
این اقدام تروریستی اگرچه سرداری برومند از ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت اسلامی گرفت، اما بی تردید پرچمی که حاج قاسم و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم و دنباله های تکفیری آنها و نیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی برافراشتند، با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند."
همچنین در بیانیه شورای هماهنگی بسیج دانشگاه هنر اصفهان نیز آمده است:
"بسم رب الشهدا و الصدیقین
اللهم لک الحمد حمد الشاکرین لک علی مصابهم
بار دیگر چهره واقعی دشمنان اسلام و بشریت نمایان شد و عزیزان دیگری را ازما گرفت. حاج قاسم عزیز این سرباز ولایت همه کار کرد و منتظر فیض الهی بود تا گم کرده خود را در آغوش کشد. حیف بود سپهبد سلیمانی پس از یک عمر مجاهدت خالصانه از قافله همرزمانش جدا بماند و البته صد حیف برای ما که دست رهبر مقاومت پیش خدا رفت. نسیمی او را خبر داد که امسال در ایام شهادت بانوی دو عالم، سر سفره حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها خواهد نشست و مادر مهر و محبت با پهلویی شکسته پذیرایش خواهد بود.
حاج قاسم عزیز با شهادتت انقلابی در دل ها انداختی و همه اقوام، صلیقه ها و ملت ها را به هم پیوستی، چه کردی که مهرت این چنین بر قلب ها نشسته و با رفتنت داغی بر دلهای عاشقان ولایت و آزادگان جهان نشانده است؛ غیر از این است که قدم بر راه عزیز زهرا سلام الله علیها در دشت نینوا گذاشته ایی؛ غیر از این است که در رکاب عزیز زهرا سلام الله علیها قدم برداشته و در رفع موانع ظهورش گام برداشته ایی؛ غیر از این است که همچون زندگی زمینیت در زندگی آسمانی خود نیز خواب و آرامش را از دشمنان ربوده ای؛ غیر از این است که با رفتنت چشم کور دلانی که امید به شیاطین دارند را بصیرت نموده ای؛ غیر از این است که ..... حاشا و کلا
بسیجیان دانشگاه هنر اصفهان هم صدا با تمامی دانشگاهیان و آزادگان، شهادت این عزیزان پایداری را خدمت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان، مقام عظمای ولایت، ملت شهید پرور ایران و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و آمادگی خود را برای جان فشانی در جبهه مقاومت، همگام با ولایت اعلام می دارد، امید است با رفع موانع ظهور، ریشه شیاطین روزگار، ظلم، جهالت و نفاق از زمین برچیده شود."
سردار قاسم سلیمانی در بامداد جمعه 13 دی 1398 خورشیدی با حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121427/اعزام-دانشگاهیان-دانشگاه-هنر-اصفهان-برای-شرکت-در-مراسم-تشییع-سردار-سلیمانی
بستن   چاپ