پیام سپاهان
در پی شهادت سردار سلیمانی منتشر شد؛
بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان
شنبه 14 دي 1398 - 15:30:24
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان در بیانیه ای، شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دولت جنایتکار آمریکا را به محضر حضرت بقیه الله العظم (ع) فرمانده معظم کل قوا و امت اسلامی تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، متن بیانیه به شرح زیر است:
"بسم رب القاسم الجبارین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ، فَمِنهُم مَن قَضی ٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ، وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
روح مطهر سردار سرافراز اسلام و فرمانده دلاور جبهه مقاومت اسلامی، سردار حاج قاسم سلیمانی، سرانجام پس از بی قراری های سالیان طولانی در شوق شهادت، در ملکوت اعلا و در جوار ارواح طیبه اولیا و انبیا و ارواح مقدسه شهیدان کربلا آرام گرفت.
سردار دلاور سپاه اسلام، اجر سالیان طولانی جهاد اکبر و مبارزه با نفس و جهاد و مقاومت در راه خدا، و مجاهدت برای حفظ امنیت ایران اسلامی و پایمردی در رکاب نائب بر حق امام زمان (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را گرفت و شهادت را چون دردانه ای در آغوش کشید.
و مگر نه آنست که "زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ، بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی، رمزی است میان خدا و عشاق؛ یعنی که این است بهای دیدار."
حاج قاسم عزیز ملت اسلام، بهای دیدار و لقاء پروردگار در ملکوت اعلا را با خون مطهر خویش پرداخت؛ خونی که به دست اشقیای عالم ریخته شد به آن خیال خام که استکبار جهانی و اذناب داخلی و خارجی آن، از هراس هیبت و ابهت سردار دلاور اسلام رهایی یابند، اما چه خیال باطلی، که به فرموده ولی امر مسلمین جهان: "با رفتن او به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدا آلودند. شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است."
دشمنان ایران، اسلام و مقاومت اسلامی؛ به ویژه دولت جنایتکار آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی و اذناب وهابی و تکفیری آنها بدانند از هر قطره خون حاج قاسم، هزاران سلیمانی دیگر در جهان اسلام خواهند بالید و مبارزه، تا استقرار عدالت مهدوی (عج) در کره ارض ادامه خواهد داشت.
بی تردید، دل های آتش گرفته و ناآرام مسلمانان و مظلومان عالم از این اقدام جنایتکارانه، با انتقام سخت وقریب الوقوع مجاهدان انقلابی جبهه بین المللی مقاومت و پاسداران سرافراز حریم امنیت ایران اسلامی آرام خواهد گرفت و شکوه مقاومت و جهاد در راه خدا را بار دیگر به رخ جهان خواهد کشید."
سردار قاسم سلیمانی در بامداد جمعه 13 دی 1398 خورشیدی با حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121407/بیانیه-نهاد-نمایندگی-مقام-معظم-رهبری-در-دانشگاه‌های-استان-اصفهان
بستن   چاپ