پیام سپاهان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛
خروش مردم دیار مومنان کاشان در خونخواهی از سردار شهیدقاسم سلیمانی
شنبه 14 دی 1398 - 12:45:00 PM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان از تجمع عظیم مردم دیار مومنان کاشان برای خونخواهی از مالک اشتر ولی امر مسلمین جهان سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

غلامعلی عبدالرحیمی با بیان اینکه خون سردار شهید قاسم سلیمانی باعث صلابت و پایداری بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، اظهار داشت: مردم ایران و تمام آزادیخواهان منطقه و دنیا خواستار انتقامی سخت از عاملان این جنایت دردناک هستند.
وی با اشاره به خروش مردم کاشان در خونخواهی از این شهید والامقام ابراز داشت: اجتماع عظیم مردم کاشان به این منظور یکشنبه 15 دیماه از ساعت 14:30 در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج واقع در جنب ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم سرهنگ اصغر رجائی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان و از جمله همرزمان شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت است، تصریح کرد: دشمن و استکبار جهانی بدانند بر خلاف خیال خام خود راه شهید قاسم سلیمانی توسط آحاد مردم ایران و آزادگان جهان ادامه خواهد داشت.
وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه از طرف آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در روز چهارشنبه هفته جاری همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار می شود.
عبدالرحیمی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور و گسترده در این مراسم اذعان داشت: یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی تا ابد در قلب یکایک مردم این سرزمین ماندگار است و به فضل الهی به زودی شاهد انتقامی سخت از عاملان این عملیات تروریستی خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121340/خروش-مردم-دیار-مومنان-کاشان-در-خونخواهی-از-سردار-شهیدقاسم-سلیمانی
بستن   چاپ