پیام سپاهان
بارش برف و باران هشت محور استان اصفهان را فرا گرفت
شنبه 14 دی 1398 - 12:44:25 PM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- بارش برف و باران در ظهر روز شنبه هشت محور اصلی جاده‌ای در نقاط غربی و شرقی استان اصفهان را فرا گرفت.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان اظهارداشت: ظهر امروز 6 محور خوانسار - دامنه، تیران - داران، چادگان - چلگرد، چادگان - سه راهی سد، اصفهان - نایین ( گردنه ملااحمد) و کوهپایه - نایین با بارش برف و محورهای اصفهان- شهرضا و سمیرم - یاسوج با بارش باران مواجه است.
مرضیه فراست با بیان این که در محور اصفهان - نایین پدیده مه‌گرفتگی نیز وجود دارد، افزود: بارش برف از بامداد امروز در مناطق غربی استان اصفهان از جمله در محورهای داران - الیگودرز و فریدونشهر آغاز شد و در زمان حاضر به شرق استان رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه با وجود بارش برف و باران، همه محورهای اصلی استان اصفهان باز است و تردد در آن جریان دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، بارش‌ها تا فردا تداوم دارد.
فراست از رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر استان اصفهان را دارند خواست تا علاوه بر رعایت نکات ایمنی، زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.
اداره کل هواشناسی اصفهان روز شنبه اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار تا اوایل وقت فردا بر روی استان است و امروز در بسیاری از مناطق، شاهد بارش باران و برف به‌ویژه در مناطق غرب و جنوب خواهیم بود، همچنین گاهی کاهش دید افقی و مه‌آلودگی در مناطق غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.
این سامانه ناپایدار تا روز یکشنبه به‌تدریج از مناطق شرقی از استان خارج خواهد شد و فردا در بیشتر مناطق، وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهد بود.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آیند.
 
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121336/بارش-برف-و-باران-هشت-محور-استان-اصفهان-را-فرا-گرفت
بستن   چاپ