پیام سپاهان
اجتماع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اصفهان در محکومیت شهادت سردار سلیمانی
شنبه 14 دي 1398 - 12:00:42
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان اجتماع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در محکومیت جنایت آمریکا در این دانشگاه برگزار می‌شود.

اصغر عالمیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به ایسنا، اعلام کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان امروز (شنبه-14 دی) ساعت 11:30 در مقبره شهدای گمنام این دانشگاه گرد هم می آیند تا با محکوم کردن این اقدام تروریستی آمریکا، یاد و خاطره این سردار شهید اسلام و ایران را گرامی بدارند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با انتشار بیانیه ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
"بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ(آل عمران،169-170).
در هنگامه ای که صدای در هم شکستن شالوده‌های نظام استکبار جهانی در حال شنیده شدن است، بار دیگر شجره طیبه شهادت به خون دلاور مردان وفادار به آرمانهای مقدس نظام جهانی اسلام سیراب شد. این موهبت که میراث گران سنگ سید الشهدا (علیه السلام) و مایه مباهات جهان اسلام است تا صبح ظهور بر تارک آن خواهد درخشید. شهادت مایه ابتهاج و حق مردانی است که در راه وطن عافیت طلبی را بر محابای محن ترجیح ندادند؛ آنان که پیش از شهادت، شهید بوده اند و در راه خدا بی منت و جان بر کف ایستاده و در راه وصال او در خلوت بیابان مشق عشق کرده اند، آنان که سیمرغ وار در طلب شهادت، منتهی قافیه راه قدس از کربلا می گذرد را با خون نگاشتند؛آنانکه به استجابت دعای امام ما با آسمانی شدن لبیک گفتند؛ شهادت بر ایشان مبارک باد.
اعضای هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مجاهد فی سبیل الله را به محضر امام عصر حجه ابن الحسن العسکری(علیه السلام) و نایب ایشان امام سید علی خامنه ای(مد ظله العالی) تبریک و تسلیت عرض نموده و هم پای ملت رشید و شهید پرور اصفهان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی اعلام می دارد تا پای جان در کنارمقام عظمی ولایت در راه تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و هم قسم می شویم که تا طلیعه ظهور علم شهادت بر زمین نماند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)"
سردار قاسم سلیمانی در بامداد جمعه 13 دی 1398 خورشیدی با حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/121315/اجتماع-دانشگاهیان-دانشگاه-آزاد-اصفهان-در-محکومیت-شهادت-سردار-سلیمانی
بستن   چاپ