پیام سپاهان
حدود 6 هزار فرصت شغلی در روستاهای کرمانشاه ایجاد شد
چهارشنبه 11 دي 1398 - 11:36:39
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص جذب اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در استان عنوان نمود: تا پایان فصل پائیز، پنج هزار و 864 فرصت شغلی در روستاهای استان با توجه به تسهیلات پرداختی ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: بیشترین فرصت های شغلی در روستاهای شهرستان هرسین با هزار و 224 مورد و کرمانشاه با 838 مورد ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان های گیلانغرب با 668 فرصت شغلی، سنقر و کلیایی با 447 فرصت و صحنه با 403 فرصت شغلی در رده های بعدی بیشترین اشتغالزایی روستایی قرار دارند.
عزیزی همچنین با بیان اینکه کنگاور، قصرشیرین و اسلام آبادغرب نیز بالای 300 فرصت شغلی روستایی در آنها ایجاد شده، افزود: دالاهو، پاوه و جوانرود هم در ردیف شهرستان هایی با بیش از 200 فرصت شغلی قرار دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص میزان تسهیلات اعطایی برای اشتغالزایی در بخش روستایی و عشایری گفت: از ابتدای آغاز پرداخت تا پایان آذر ماه سه هزار و 187 میلیارد و 305 میلیون ریال به سه هزار و 304 طرح پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه چهار هزار و 742 طرح دیگر نیز در بانک ها پذیرش شده اند، افزود: پرداخت تسهیلات به این طرح ها می تواند 12 هزار و 950 فرصت شغلی دیگر در بخش روستایی و عشایری استان ایجاد کند.
عزیزی، میزان تسهیلات مورد نیاز برای طرح های پذیرش شده را نیز 11 هزار و 479 میلیارد و 720 میلیون ریال ذکر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در عین حال از انعقاد قرارداد با سه هزار و 404 طرح خبر داد و گفت: این طرح ها در انتظار دریافت تسهیلاتی به مقدار سه هزار و 729 میلیارد و 568 میلیون ریال هستند که امیدوارم به موقع توسط بانک ها پرداخت شود.
وی در پایان اظهار کرد: استان کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری رتبه اول کشور را دارد.
گفتنی است: استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از 30 هزار نفر اشتغالزایی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/120865/حدود-6-هزار-فرصت-شغلی-در-روستاهای-کرمانشاه-ایجاد-شد
بستن   چاپ