پیام سپاهان
دانشگاه آزاد زواره اردستان در راستای طرح‌های اشتغال‌زا گام برمی‌دارد
يکشنبه 24 آذر 1398 - 17:12:41
پیام سپاهان - کاشان- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زواره اردستان گفت: این مجموعه در راستای اجرای طرح‌های اشتغال‌زا گام برداشته و در همین راستا مزرعه سه هکتاری گل محمدی شهید امید اکبری ساخته می‌شود.

مصطفی صادقی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اردستان بیان کرد: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمدزایی از سوی دانشگاه با کمک فردی نیکوکار با اعتبار اولیه 150 میلیون ریال در حال اجرا است و اسفندماه نسبت به کشت نشا در آن اقدام خواهد شد.
وی افزود: همچنین در راستای توانمندسازی دانشجویان و ایجاد درآمد پایدار نسبت به راه‌اندازی 2 کارگاه تولید و ساخت هود آشپزخانه و تردمیل اقدام شد که با تکمیل طرح برای 30 نفر اشتغال‌زایی می‌شود و دانشجویان در کنار تحصیل، اوقات فراغت خود را در این کارگاه‌ها مشغول به کار شده و هزینه تحصیل و زندگی خود را تامین می‌کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زواره اردستان اضافه کرد: موافقت‌نامه راه‌اندازی طرح دانش‌ بنیان- فرهنگی کویرنوردی هم دریافت شده و اعضای هیات علمی با خانواده و دانشجویان می‌توانند در کویر اسکان یافته و از ظرفیت‌های منطقه از جمله در زمینه ستاره‌شناسی استفاده کنند.
وی در ادامه با اشاره به ساخت مهمانسرا و سوییت، سه کلاس درس و سالن اجتماعات با همکاری افراد نیکوکار تشریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی، بودجه پژوهشی جذب شده چندان زیاد نیست اما کار پژوهش تعطیل نشده و با فعال‌سازی بسیج دانشجویی، اقامه نماز جماعت، برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تشکیل کارگاه‌های بررسی موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب اقدام شده است.
صادقی همچنین از ساخت سردرب ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زواره از سوی فردی نیکوکار خبر داد و گفت: مجوز راه‌اندازی مدرسه سما نیز صادر شده که امید می‌ورد مهر سال 99 آماده بهره‌برداری شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی این واحد آموزشی در سال 1382 یادآور شد: دانشگاه آزاد زواره یک‌هزار و 700 نفر دانش‌آموخته و در زمان حاضر نیز 365 دانشجو در چهار رشته کاردانی و هفت رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دارد.
زواره در فاصله نزدیک به 14 کیلومتری اردستان واقع است.
برچسب‌ها
دانشگاه آزاد اسلامی زواره کارآفرینی اردستان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/117449/دانشگاه-آزاد-زواره-اردستان-در-راستای-طرح‌های-اشتغال‌زا-گام-برمی‌دارد
بستن   چاپ